Feel the colours, la nova campanya de l’Agència Catalana de Turisme que explica el vincle emocional entre el Barça i Catalunya

Feel the colours, la nova campanya de l’Agència Catalana de Turisme que explica el vincle emocional entre el Barça i Catalunya

Des de fa 11 anys l’Agència Catalana de Turisme i el FC Barcelona col·laboren per donar visibilitat a la marca turística Catalunya

La Generalitat de Catalunya, mitjançant l’Agència Catalana de Turisme (ACT) del Departament d’Empresa i Treball, i el FC Barcelona impulsen una nova campanya de promoció de Catalunya. 

Coincidint amb la presentació oficial de la nova equipació del FC Barcelona per aquesta temporada que ha tingut lloc aquest cap de setmana passat en els partits jugats pel primer equip de futbol masculí, el primer equip de bàsquet i el Barça Femení, s’ha posat en marxa la campanya “Feel de colours” on es busca explicar al món el vincle emocional entre el club blaugrana i Catalunya. De fet, l’eslògan escollit per presentar l’equipació, ‘+ Catalunya + Barça’, evoca l’essència del Barça i el seu orgull de pertinença a Barcelona i Catalunya.

Segons el director de l’Agència Catalana de Turisme, Narcís Ferrer i Ferrer, s’ha volgut potenciar la relació entre Catalunya i el FC Barcelona per mitjà dels colors, entesos “com un sentiment comú envers un club i una manera de viure i sentir una terra”. Així, mitjançant cadascuna de les peces que es llançaran, es parlarà de les dues entitats com una realitat inseparable que es necessita viure sencera per gaudir de tota l’experiència.

La campanya compta amb una peça central que busca connectar emotivament amb el públic mitjançant el vincle entre el club esportiu i la destinació catalana. 

11 anys d’aliança amb el FC Barcelona 

La campanya “Feel de colours” és una de les accions que formen part de l’aliança entre l’ACT i el FC Barcelona, vigent des del 2012. De fet, l’any 2021 es va renovar el conveni de col·laboració fins al 30 de juny del 2024. L’objectiu d’aquesta aliança és treballar conjuntament per donar visibilitat a la marca turística Catalunya en mercats internacionals.

Després d’11 anys, aquest vincle ha permès que l’ACT realitzés presentacions o altres accions promocionals a diverses ciutats d’arreu del món on el Barça ha jugat partits, com Milà, Moscou, Manchester, Berlin, Munich, Los Angeles, San Francisco, Nova York, Washington, Miami, Bangkok, Kuala Lumpur, Tòquio o Shanghai, entre altres. 

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut