Juani Marcos avança en l’Americup i comença l’Eurobasket per a quatre blaugranes
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
El Barça de bàsquet està a punt de començar la pretemporada, amb les proves mèdiques que es faran aquest divendres 29 a tots els jugadors menys als internacionals, que són els que protagonitzen l’actualitat esportiva de la setmana.
Juani Marcos, als quarts de l’Americup
El nou base del primer equip blaugrana està disputant el seu primer Americup, que se celebra a Nicaragua. L’Argentina va estrenar la fase de grups amb una victòria davant dels amfitrions (70-94; 11 punts de Juani Marcos), va caure a la pròrroga davant la República Dominica (83-84; 1 punt) i va guanyar a Colòmbia in extremis (84-83; 5 punts). Amb dues victòries, el següent objectiu serà superar els quarts de final.
Quatre blaugranes a l’Eurobasket
El campionat Europeu comença aquest dimecres, amb la presència de quatre jugadors barcelonistes. Willy Hernángomez, que exerceix de capità d’Espanya, Darío Brizuela i Joel Parra intentaran revalidar el títol el 14 de setembre en el grup H, en què també hi ha la Geòrgia del nouvingut Toko Shengelia.
El nou jugador blaugrana ha entrat en una convocatòria de 13 jugadors, i està seguint un pla de treball especial per una arrítmia detectada just després de l’amistós disputat el 8 d’agost. Llavors, Shengelia va estar a Barcelona per fer-se unes proves sota la supervisió del doctor Josep Brugada i els Serveis Mèdics del FC Barcelona. El jugador ha tornat als entrenaments amb Geòrgia, seguint un protocol mèdic que li permetrà tornar a competir en l’Eurobasket de manera progressiva.
El txec Tomas Satoransky ha estat baixa d’última hora per uns problemes lumbars, i se suma a la baixa de Jan Vesely.
El calendari del grup H de l'Eurobasket
- 28 d’agost (14.00 h): Geòrgia – Espanya
- 30 d’agost: Itàlia – Geòrgia (14.00 h) i Bòsnia i Hercegovina – Espanya (20.30 h)
- 31 d’agost: Geòrgia – Grècia (14.00 h) i Espanya – Xipre (17.15h)
- 2 de setembre: Xipre – Geòrgia (17.15 h) i Itàlia – Espanya (20.30h)
- 4 de setembre: Bòsnia i Hercegovina – Geòrgia (14.00 h) i Espanya – Grècia (20.30 h)
Nico Laprovittola i Juan Núñez, gairebé a punt
Sense poder ser seleccionats per l'Argentina ni per Espanya per les respectives lesions de llarga durada, Nico Laprovittola i Juan Núñez s’han passat bona part de l’estiu entrenant-se en solitari a la Ciutat Esportiva Joan Gamper. Aquesta setmana, però, estan fent exercicis amb oposició (de jugadors del bàsquet formatiu) amb l’objectiu de començar la pretemporada del primer equip en les millors condicions possibles.
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç