La passió pel Barça a Corea del Sud havia quedat sobradament demostrada en els primers dies de l’equip a Seül. A l’aeroport, a l’hotel, als entrenaments i als partits l’afició local ja havia deixat constància del seu amor pel Barça, que feia 15 anys que no trepitjava el país. Aquest divendres al vespre, però, un esdeveniment a la botiga Nike al barri de Seoungsu-dong de la capital coreana ha apropat encara més els jugadors del primer equip als fans coreans. L’acció, preparada conjuntament amb el main partner del Club, Nike, ha estat un èxit rotund. 

Han participat a l’esdeveniment fins a cinc components del primer equip del FC Barcelona. Alejandro Balde, Frenkie de Jong, Gavi i Marcus Rashford, així com el tècnic Hansi Flick, han desfermat una autèntica bogeria en la seva arribada a la botiga Nike, on els esperaven centenars de fans vestits de blaugrana. Un cop allà, han dut a terme tota una sèrie d’activitats que el públic local ha gaudit d’allò més.

Street football amb capitans del Barça

Primer de tot, s’ha realitzat una breu competició de street football en què quatre futbolistes coreans competien entre sí, en un format de 1x1 amb semifinal i final. El més divertit, però, és que els jugadors que s’enfrontaven entre sí han estat triats pels quatre jugadors del Barça, que han exercit de capitans. En la primera semifinal, el Team Gavi s’ha imposat al Team Balde -qui havia realitzat la sacada inicial intentant afavorir el seu jugador-, mentre que en la segona el Team Frenkie de Jong ha superat el Team Rashford.

En la gran final, el company de Frenkie de Jong, visiblement emocionat, ha acabat sent el campió i fent embogir tots els presents, el crac neerlandès inclòs. La seva victòria en la competició de street football s’ha celebrat com un gol en un partit oficial. 

_GP22418

Estampació de samarretes... en coreà

Un cop acabada la competició, celebrada sota la intensa calor de Seül, els jugadors del Barça s’han dirigit al TOMA Seoul Market, un petit mercat inspirat en la cultural coreana que ha despertat la curiositat dels futbolistes culers, especialment d’un Hansi Flick que no ha hagut d’exercir de capità durant l’activitat de street football

Les activitats que més han agradat els jugadors a l’interior del mercat ha estat l’estampació de samarretes amb els seus noms en coreà i visitar un racó de la botiga amb centenars de samarretes ‘retro’ dels grans cracs del passat dels principals equips europees.

Força Barça
label.aria.fire
Força Barça label.aria.forcabarca label.aria.forcabarca