El FC Barcelona i Nike fan un moviment audaç i icònic en l’univers de les equipacions de partit del Club. La segona samarreta de la temporada 2025/26 substituirà el ‘swoosh’ de la multinacional nord-americana per incorporar el ‘Kobe Sheath’ -la beina d’espasa que identifica la marca de Kobe Bryant. Tot plegat en el marc d’una col·laboració de la marca de la llegenda de l’NBA amb el FC Barcelona que neix de la cultura compartida de l’excel·lència esportiva que caracteritzava Bryant i que està arrelada a l’ADN del FC Barcelona. Aquesta nova fita enforteix la unió de Nike i el FC Barcelona amb l’objectiu d’expandir la influència de la Mamba Mentality i inspirar noves generacions d’atletes, dins i fora del camp.

Aquesta col·laboració -que té una vigència de tres temporades, fins a la 2027/28-, a més de celebrar l’esperit de superació personal i el compromís que sempre van caracteritzar en Kobe, vol recordar l’amor de l’estrella del bàsquet pel futbol i, particularment, per l’estil i la filosofia de joc del FC Barcelona. De fet, la relació de Kobe Bryant i el Barça va ser estreta. L’estrella de l’NBA era seguidor del Club i es va trobar diverses vegades amb membres del Club i del primer equip de futbol, tant en les seves visites a Barcelona com en les gires de l’equip als Estats Units. Aquesta entesa vol, per tant, mantenir viva aquella flama de fraternitat i alhora crear un vincle entre l’afició de Kobe i la del FC Barcelona per engrandir l’impacte global que el llegat del nord-americà té tant en la comunitat esportiva com en l’afició.

Un gran rondo entre els jugadors i les jugadores

La nova segona equipació s’ha presentat a través d’un vídeo que pren forma de rondo (un Mamba Rondo) protagonitzat per Alejandro Balde, Alexia Putellas, Claudia Pina, Gavi, Ewa Pajor, Frenkie de Jong, Patri Guijarro i Salma Paralluelo. El rondo és un element fonamental de la filosofia d’entrenament del Barça que reforça l’estil de joc basat en la possessió, afina l’agilitat mental i es converteix aquí en la metàfora perfecta de la cerca constant de la perfecció que persegueix la Mamba Mentality, inspirada per Kobe.

Samarreta i col·lecció associada, ja a la venda

La segona samarreta del FC Barcelona per a la temporada 2025/26 és de color daurat Team Gold clar amb detalls violeta persa i negre, inspirada en els colors clàssics dels equips on va jugar Kobe.

El Kobe Sheath duu un tractament de textura de pell de serp en relleu 3D brillant de silicona —també aplicat a l’escut del Barça. El logotip de Spotify apareix en negre i es manté centrat al pit, mentre que a la màniga esquerra hi figura el logo d’Ambilight en les samarretes de l’equip masculí i el de Bimbo, en les del femení, ambdós també en color negre.

Els pantalons presenten una base negra, amb detalls en violeta persa i un patró amb textura de pell de serp estampada al teixit, que al·ludeixen a la personalitat Black Mamba de Kobe. L’escut del FC Barcelona es col·loca a la cama esquerra i el Kobe Sheath, a la dreta, amb el dorsal del jugador a sobre, en Team Gold clar. Els mitjons són negres, amb el nom ‘Barça’ en violeta.

Aquesta és la peça central d’una col·lecció que també inclou una samarreta pre-match de color negre, una equipació de bàsquet, un xandall i calçat esportiu d’edició limitada Barça x Kobe, entre altres accessoris.

La nova segona equipació i la col·lecció de productes associada està disponible des d’aquest dimarts 29 de juliol a les botigues físiques del FC Barcelona i de Nike, a fcbarcelona.com, i a nike.com. El primer equip debutarà oficialment amb aquesta indumentària el dijous 31 de juliol, quan s’enfronti al FC Seül, a la capital de Corea del Sud.

 

Força Barça
label.aria.fire
Força Barça label.aria.forcabarca label.aria.forcabarca