KAROL G serà la propera artista que apareixerà a la samarreta del Barça de la mà de Spotify

KAROL G serà la propera artista que apareixerà a la samarreta del Barça de la mà de Spotify

El logotip de la cantant colombiana l’estrenarà, per primer cop, l’equip de futbol femení en el partit d'aquest dissabte 13 d’abril contra el Vila-real i una setmana després el lluirà l’equip masculí en el Clàssic del dia 21

La tradició dels canvis de logo a la samarreta del Barça de la mà de Spotify escriu un nou capítol destinat, un cop més, a fer història. Aquesta vegada l’artista escollida ha estat la colombiana KAROL G, la cantant llatina amb més reproduccions durant els darrers quatre anys a Spotify a nivell global. Una icona de la música que ha fet ballar tot el planeta amb temes com PROVENZA, TQG o QLONA; de fet, les seves cançons apareixen a més de 100 milions de playlists creades pels usuaris de Spotify.

El representatiu cor espinat de KAROL G s’estrenarà per primera vegada a la samarreta del Barça en un partit de Lliga F de l’equip femení, el corresponent a aquest dissabte 13 d’abril contra el Vila-real. Una setmana després, el diumenge dia 21, el primer equip masculí jugarà el Clàssic al Bernabéu amb aquest mateix emblema al pit.

Aquest nou canvi de logo vol retre homenatge a aquelles persones que canvien les regles del joc, que superen barreres i que deixen un llegat a les noves generacions per expressar-se tal com són. La ‘Bichota’, com els jugadors i jugadores del Barça, és una inspiració per a moltes persones. I el seu paper ha estat clau per dur la música llatina a noves cotes d’èxit global.

Samarretes exclusives a la venda 

Com és habitual en aquests emblemàtics canvis de logo, es posaran a la venda dues edicions exclusives de la samarreta de partit, que es poden adquirir des d’aquest divendres a les Barça Stores i a la plataforma d’e-commerce del Club. Per una banda la FC Barcelona x KAROL G Limited Edition constarà d’una tirada de 1899 unitats en qualitat Match i, per l’altra, la FC Barcelona x KAROL G  Signed Limited Edition, que serà la més exclusiva, constarà de només 22 unitats de la samarreta, també en qualitat Match, i amb la signatura de les jugadores i els jugadors titulars dels dos partits, l’enfrontament de la Lliga F i el Clàssic.

FC Barcelona, Spotify i KAROL G també posen a la venda aquest divendres al web oficial de l’artista, una edició limitada de roba lifestyle amb samarretes, dessuadores, bufandes, gorros i ampolles d’aigua. Aquest marxandatge compta amb motius que combinen el vibrant imaginari visual de KAROL G amb el tradicional look de les peces Barça.

Barça i Spotify: una aliança estratègica

L’aparició del logo de KAROL G és la darrera activació de l'aliança entre Spotify i el FC Barcelona que uneix d’una manera única el món de la música i el del futbol. Aquesta activació és un exemple de com l'associació amb el Barça va més enllà d’una marca, ja que ofereix plataformes als artistes i al seu treball com no s'havia vist mai abans.

Declaracions de KAROL G: 

“El símbol del cor representa el que es va convertir en l'estil Bichota, un moment de la meva vida on vaig trobar força, resiliència i suport. Gràcies a Spotify i al FC Barcelona, veure'l a la part davantera d'una samarreta que inspira tant aquesta mateixa energia és realment important".

Declaracions de Juli Guiu, vicepresident de Màrqueting del FC Barcelona: 

“L’acció del canvi de logotip a la samarreta ha esdevingut una de les més icòniques i exitoses de la relació entre el Barça i Spotify. L’expectativa sobre qui serà el proper artista escollit genera conversa a tots els nivells durant setmanes i l’impacte resultant quan finalment es desvela es pot mesurar a nivell global. Aquest cop, l’elecció d’una artista tan reconeguda com KAROL G ens ajuda, de la mà de Spotify, a crear sinergies més enllà de l’esport i a connectar amb una nova generació d’aficionats blaugrana arreu del món”.

Declaracions de Marc Hazan, vicepresident de patrocinis i màrqueting de Spotify:

“Estem molt orgullosos de celebrar l'increïble èxit de KAROL G a través de l’emblemàtica samarreta del Barça. La seva música inspira una passió única semblant a la del Club i és increïble unir-los els dos. Essent l’artista llatina més gran de Spotify i pionera en el seu camp, sabíem que KAROL G era una companya d'equip perfecta per al FC Barcelona".

 

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut