FUTBOL
www.fcbarcelona.cat
19/12/2011 11:32
El Barça encapçala el palmarès de la competició, instaurada definitivament des del 2005 com a torneig intercontinental
El campionat del món, en imatges
- El palmarès del Mundial de Clubs és el següent: Barça (2009 i 2011), Inter (2010), Manchester United (2008), Milan (2007), Inter Porto Alegre (2006), São Paulo (2005) i Corinthians (2000).
- El 0-4 és la golejada més àmplia a partit únic de la història tant de l'antiga Copa Intercontinental com de l'actual Mundial de Clubs.
- Leo Messi és el Pitxitxi històric del Mundial de Clubs amb quatre gols, juntament amb Denilson, i es troba a tres dels set que va marcar Pelé a la Copa Intercontinental.
- L'argentí és el primer jugador nomenat MVP de dues finals (premi individual establert el 1980).
- L'equip va aconseguir trencar així el malefici del Japó contra rivals brasilers. Al país nipó havia perdut les dues anteriors finals intercontinentals davant del São Paulo (1992) i l'Inter de Porto Alegre (2006).
- La possessió global del Barça davant del Santos va ser del 72%, arribant a puntes del 80% (primer quart d'hora).
- El conjunt català va completar 881 passades, mentre que el brasiler en va fer 256.
- Xavi va ser el que més va intervenir (151 passades bones de 160 d'intentades).
- Sergio Busquets va ser, amb molta diferència, el jugador que més pilotes va recuperar (15).
© Copyright FC Barcelona
Pàgina oficial del FC Barcelona
