Local

Ressò a la premsa internacional per l’acord amb Rakuten

Els principals mitjans d’arreu del món dediquen pàgines i planes digitals a l’acord de patrocini del FC Barcelona amb la companyia japonesa

L'endemà que el FC Barcelona anunciés l’acord amb Rakuten perquè la companyia japonesa esdevingués Partner Global d’Innovació i Entreteniment per a les pròximes quatre temporades a partir de l’1 de juliol del 2017, la premsa internacionals se n'ha fet ressò. Els principals mitjans nacionals i internacionals dediquen pàgines i planes digitals a l’acord entre el Barça i Rakuten. Tots destaquen la importància del vincle i els valors compartits per ambdues entitats.

Els principals mitjans econòmics i esportius han centrat la seva atenció a les publicacions en l’acord, que situa el FC Barcelona al capdavant dels grans clubs quant a patrocini.

Al Japó, Nikkei Asian Review destaca en portada els quatre anys del vincle entre el Club i Rakuten; en l’àmbit més internacional, mitjans com el Finantial Times, la BBC, el Mail Online, l’agència Reuters, The Guardian, ESPN i la CNBC també dediquen un espai molt important a l’acord. El caire global de l’acord queda palès a les pàgines de diaris com l’italià Corriere dello Sport, el francès RTL Sport i el mexicà LaAfición.

Quant a la premsa catalana, els diaris esportius han centrat les seves portades en el vincle entre el Barça i Rakuten. El Mundo Deportivo juga amb el significat de la paraula rakuten en japonès (optimisme); l'Sport diu "Supercamiseta", i l'Esportiu titula "El Rei d'Orient". A més, els diaris generalistes també dediquen una part de les seves portades a l'acord.

Més notícies aquí