Araujo entra al Top-10 d'americans amb més partits amb el FC Barcelona
Ronald Araujo ocupa una posició privilegiada en la història del FC Barcelona. Després de sumar minuts davant l'Elx, el central uruguaià, amb ànima de davanter, ha assolit 186 partits amb la samarreta blaugrana. D'aquesta manera, el seu nom s'ha escrit en el top-10 d'americans amb més compromisos defensant els interessos barcelonistes. Una plaça número 10 que, de moment, és compartida amb Neymar.
Messi, al capdavant
Entrar en aquesta classificació no és fàcil. Perquè molts futbolistes de renom han escrit capítols molt exitosos amb el Barça. Només cal fixar-se en les tres primeres posicions, ocupades per Leo Messi (778), Dani Alves (408) i Javier Mascherano (334). Inclús en els noms que venen a continuació: Luis Suárez (283), Rafa Márquez (242) o Rivaldo (235). Ara, un dels capitans de l'actual plantilla s'ha endinsat al top-10, empatat amb Neymar, després de disputar els 90 minuts contra l'Elx amb la senyera al braç.
Però el camí del 4 culer continuarà. Tot va començar un 6 d'octubre del 2019 a l'Spotify Camp Nou contra el Sevilla. Va ser una primera aparició amb sabor agredolç, ja que va veure la targeta vermella al minut 87. Però des d'aquell dia, la mentalitat i el caràcter d'Araujo li han permès anar sumant partits fins a arribar als 186 aquest 2 de novembre a l'Estadi Olímpic Lluís Companys. Una efemèride que ha pogut arrodonir celebrant el triomf davant l'Elx 3-1.
Al central de La Celeste, que aquesta temporada ha demostrat tenir ànima de davanter, encara li queden molts americans per superar. Un llarg recorregut que, de moment i segurament durant molt de temps, lidera Leo Messi. Llegenda blaugrana que també aclapara l'estadística de futbolista amb més partits jugats de la història del Club. Però pas a pas, perquè el tercer uruguaià amb més partits, només superat per Luis Suárez (283 partits) i Ramon Alberto Villaverde (224), té energia per estona.
Més notícies aquí