El FC Barcelona i KONAMI renoven el seu acord de patrocini d’àmbit global

El FC Barcelona i KONAMI renoven el seu acord de patrocini d’àmbit global

L’empresa japonesa d’entreteniment digital, creadora de la sèrie de videojocs eFootball™, continuarà sent l’Official Video Gaming Partner del FC Barcelona

El Barça i KONAMI han acordat ampliar la seva vinculació amb la signatura d’un nou acord de patrocini plurianual. Gràcies a aquesta rúbrica la multinacional japonesa de videojocs i d’entreteniment seguirà sent Global Partner i Official Video Gaming Partner del FC Barcelona. Les dues marques tenen la voluntat de reimpulsar el seu acord amb l’objectiu d’elevar la unió entre el món del futbol i el de l’entreteniment digital.

KONAMI tindrà accés als jugadors del primer equip, entre altres accions per poder recopilar material per a la producció dels seus exitosos videojocs, i també podrà establir sinergies amb els Barça Legends, que podran actuar com a ambaixadors de primer nivell d’aquest acord.

L’entesa preveu la visibilitat d’aquesta marca al terreny de joc en dies de partit, al Museu i als canals de comunicació del Club. També tindrà presència a les xarxes socials del FC Barcelona, on, entre altres continguts, es donarà a conèixer la sèrie de videojocs eFootball™. Paral·lelament, es faran també campanyes i sortejos amb el col·lectiu de CULERS, la comunitat oficial de seguidors del FC Barcelona.

Amb aquesta renovació el FC Barcelona referma el seu compromís de llarga durada amb KONAMI, iniciat el 2016, i fa un pas endavant en la consolidació d’un patrocini amb una marca líder en la comunitat gamer i en el món de l’entreteniment digital.

Declaracions de Juli Guiu, vicepresident de l’Àrea de Màrqueting del FC Barcelona:


“Estem molt satisfets de renovar l’acord amb KONAMI, companyia que ha demostrat al llarg dels anys el seu compromís amb el FC Barcelona. KONAMI és un referent al sector dels videojocs que ens ajuda a establir noves sinergies amb audiències joves i que ens permet seguir explorant possibilitats dins de l’àmbit de l’entreteniment digital, clau per a l’expansió de la nostra marca en els propers anys”.

Declaracions de Naoki Morita, president d’Entreteniment Digital per a Europa de KONAMI:

"És molt emocionant anunciar una ampliació d'un acord tan exitós. El FC Barcelona és realment un dels gegants del futbol mundial, estem orgullosos de tenir-los com a part de la sèrie eFootball™ ara, i durant els propers anys gràcies a aquesta renovació. Haver assegurat un futur a llarg termini que inclourà una multitud de drets i activacions comercials, d'imatge i esports és fantàstic per a KONAMI i per a la sèrie eFootball™, ja que seguim evolucionant el nostre producte per oferir la millor experiència d'usuari possible".

Sobre Konami Group

Konami Group es va establir el 1973, començant com a fabricant de màquines de diversió per a jocs recreatius. Al llarg dels anys, l'empresa ha crescut fins a incloure diferents unitats de negoci en diversos mercats. Actualment, KONAMI GROUP CORPORATION inclou les empreses d'entreteniment digital, diversió, jocs i sistemes i esports. La companyia va sortir a borsa a la Borsa de Valors d'Osaka el 1984, la Borsa de Valors de Tòquio el 1988 i la Borsa de Valors de Londres el 1999.

Per obtenir més informació, visiteu: www.konami.com/en 

Sobre Konami Digital Entertainment:

Konami Digital Entertainment, l'empresa principal del grup Konami, desenvolupa contingut d'entreteniment per a jocs de cartes, mòbils i consoles. L’empresa és coneguda per franquícies globals com eFootball™, Metal Gear, Silent Hill, Castlevania i Contra, així com per Yu-Gi-Oh! Sèrie de jocs de cartes comercials.

www.konami.com/games/corporate/en/

 

 

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut