fcb.portal.reset.password

 

Un any més, les penyes del FC Barcelona tindran la oportunitat de gaudir d’una nova final de Copa del Rei. En aquest cas, es disputarà al Wanda Metropolitano de Madrid davant el Sevilla el proper 21 d’abril.

Les sol·licituds d’entrades s’hauran d’efectuar a través del portal de tràmits entre els dies 19 i 22 de març. El dia 23 es realitzarà el repartiment de les entrades i la comunicació a les Federacions de Penyes.

El 26 de març s’assignaran les entrades a les penyes que hagin realitzat la sol·licitud correctament i, posteriorment, es realitzaran les corresponents comprovacions i validacions de tots els assistents.

El pagament s’haurà d’efectuar entre els dies 29 de març i 2 d’abril i la recollida es durà a terme els dies 20 i 21 d’abril a Madrid.

Condicions i informació del procés de sol·licitud d’entrades

És fonamental que les penyes i els penyistes tinguin en compte els següents requisits de cara a la sol·licitud d’entrades per la final de la Copa del Rei 2018:

-La data límit per donar d’alta penyistes per tal de poder accedir a la Final de Copa serà el 21 de Març. No se n’afegiran ni es faran excepcions passada aquesta data.

-La ubicació de les entrades de socis i penyes pertanyen a col·lectius i espais diferents i, per tant, no es podran ajuntar. Igualment totes les entrades assignades a una penya han de ser del mateix preu.

-Recordem que els preus de les entrades oscil·laran entre els 45 i els 190 euros.

-Qualsevol duplicitat amb una altra entrada (es creuaran dades amb les de socis) una de les dues (o més) entrades quedaran anul·lades.

-El nom del soci i/o del penyista ha de coincidir amb la persona que assisteix a la Final i no es lliurarà cap entrada a ningú que no en sigui el titular. Per tant, es prega evitar posar noms que no es corresponguin amb la persona que assistirà al partit.

-Comprovar que les dades que figuren al cens de penyistes siguin correctes ja que la validació del DNI a la hora de la recollida es farà mitjançant les dades que consten en el cens.

-Afegir al cens els correus electrònics dels penyistes assistents a la Final per tal de poder enviar-los justificant per acreditar que tenen assignada una entrada. Aquest justificant també s’enviarà a l’adreça de correu electrònic de les penyes corresponents.

-La recollida es farà a Madrid, al Pavelló número 2 d’IFEMA (Avda. Partenón, 5) els dies 20 d’abril (de 12 a 20 hores) i 21 d’abril (de 9 a 20 hores).  Les entrades seran personals i intransferibles i, per tant, només la podrà recollir el titular de l’entrada amb el DNI o document equivalent vigent (carnet de conduir o passaport).

-No serviran les autoritzacions ni es faran recollides conjuntes per socis, penyes ni Federacions.

-Els menors han de venir amb el pare/mare o tutor legal amb el DNI. En el cas de no tenir DNI ho hauran d’acompanyar amb el Llibre de Família. En el cas que la persona que acompanyi al menor no en sigui el tutor legal, pare o mare (tiet per exemple) ha d’anar autoritzat per part de les persones responsables del nen i la documentació pertinent.

-No serà possible fer canvis de nom de l’entrada.

-Els penyistes que estiguin inscrits a l’EDA (Espai d’Animació) del Club i que vulguin anar a la final a l’espai previst per aquest grup, han de demanar l’entrada a través de la OAB. Si una persona d’aquest col·lectiu te una entrada assignada com a penya no podrà canviar de lloc. 

-La penya que necessiti entrada per zona habilitada per cadires de rodes haurà de fer la petició expressa a través de la OAE (Oficina d’Atenció Especialitzada).

 

Tornar a dalt
_satellite.pageBottom();