fcb.portal.reset.password

Neymar Jr ha acaparat el protagonisme aquest matí a Miami Beach. El jugador blaugrana ha participat en la presentació de les noves Nike Mercurial i també en la posada de llarg de la nova samarreta blaugrana als Estats Units, el país on els jugadors van estrenar, contra la Juve, l’equipació que llueix el patrocini de Rakuten.

En una botiga plena a vessar especialment d’un públic jove, Neymar ha estat el centre d’atenció d’un acte que ha durat poc més de 20 minuts. Més de 400 persones han donat la benvinguda a un jugador que s’ha mostrat agraït als seus joves fans. Després d’esperar-lo durant una estona, l’'11' del Barça i únic golejador de la pretemporada blaugrana s’ha mostrat satisfet pel bon moment de joc i per la seva estada curta a Miami.

Després de felicitar els guanyadors d’un concurs organitzat per Nike, el jugador ha recorregut la botiga ubicada al Lincoln Road Mall, perseguit pels seus fans més incondicionals, que buscaven, amb desesperació, una foto del crac brasiler amb els seus mòbils.  

Tornar a dalt