Rafinha serà intervingut el proper divendres

El migcampista brasiler, que a Granada es va fer una lesió al menisc intern del genoll dret, serà intervingut pel Dr. Ramon Cugat i el Dr. Ricard Pruna i després es coneixerà el temps de baixa

Després d’una nova valoració a les 48 hores, s’ha decidit practicar una artroscòpia al jugador del primer equip Rafinha el proper divendres a càrrec del Dr. Ramon Cugat i el Dr. Ricard Pruna. Un cop finalitzada la intervenció es determinarà el temps de baixa.

El migcampista brasiler va haver de ser substituït a l’inici del partit de Lliga contra el Granada. Després de les primeres proves, els Serveis Mèdics van comunicar que Rafinha tenia una petita lesió al menisc intern del genoll dret, i després de 48 hores s’ha decidit practicar-li una artroscòpia.

7 gols en 28 partits

Rafinha ha jugat un total de 28 partits amb el Barça aquesta temporada: 18 a la Lliga, 4 a la Copa del Rei i 6 a la Lliga de Campions, en un dels quals sortint de titular, en la remuntada històrica davant el PSG (6-1). Aquesta està sent la temporada més golejadora de Rafinha amb un total de set gols, sis d’aquests a la Lliga. L’altra diana la va aconseguir a la Copa del Rei. Precisament un d’aquests set gols va servir per sumar els tres punts davant el Granada a la primera volta al Camp Nou (1-0).