Lucas Digne, amb molèsties al bíceps femoral de la cama dreta

El jugador Lucas Digne, que va disputar com a titular el partit davant el Vila-real corresponent a la jornada 36 de Lliga, va ser substituït per Jordi Alba al minut 75 quan el resultat era 3-1. Les proves realitzades al jugador francès han confirmat que té una sobrecàrrega al bíceps femoral de la cama dreta. L'evolució marcarà la seva disponibilitat.

24 partits amb el Barça

Des de l'arribada del defensa francès al Barça l'estiu del 2016, procedent del PSG, Digne ha disputat 24 partits amb la samarreta blaugrana. En aquests enfrontaments el jugador blaugrana ha marcat un gol. La seva estrena com a golejador amb el Barça va ser en el seu setzè duel com a blaugrana en el partit de tornada de setzens de final de la Copa del Rei disputat al Camp Nou contra l'Hèrcules (7-0). Una diana que va servir per obrir el marcador dels de Luis Enrique en un festival golejador dels blaugrana.

Dels 24 partits que ha disputat Digne amb el Barça, 16 han estat en Lliga, 3 a la Copa del Rei, 4 a la Lliga de Campions i 2 a al Supercopa d'Espanya. El balanç del jugador francès és de dinou victòries tres empats i dues derrotes.