fcb.portal.reset.password

Neymar, nou ambaixador de Gillette / MIGUEL RUIZ - FCB

Gillette ha anunciat Neymar Jr com el seu nou ambaixador per a l’Amèrica Llatina. L'associació s’ha donat a conèixer durant un acte de premsa celebrat al Camp Nou, en un esdeveniment en què ha recordat alguns dels moments més memorables de la seva reeixida carrera, amb especial èmfasi en la seva precisió, fet que reforça la connexió entre l'ambaixador i la marca.
La marca líder de cures personals d’homes del món és patrocinador oficial del Club a Amèrica Llatina fins l’any 2017, tal i com es va anunciar l’octubre del 2014, amb l’assistència de Leo Messi.

Durant l'acte d’aquest dilluns, Neymar Jr ha vist un vídeo amb personatges que l’han acompanyat en diversos moments de la seva carrera. Entre els noms que van aportar el seu testimoni per a l'as hi havia Pelé (ídol de Neymar) o Adriano, el seu company.

Neymar Jr s’ha mostrat satisfet per l’associació amb Gillette i ha reconegut l’interès per la seva imatge. "Sempre m’ha agradat cuidar-me i innovar en el meu estil, és una cosa que em fa sentir segur, preparat per afrontar els reptes dins i fora del camp. Gillette és una marca reconeguda per la seva precisió i per buscar sempre el millor, una cosa que busco en el meu joc. Em sento honrat de ser part de l'equip de Gillette que històricament s’ha unit als grans d'aquest esport ", ha dit el jugador brasiler.

Per la seva banda, Juliana Moretti, gerent de màrqueting de Gillette al Brasil, considera que l'associació amb el jugador segueix la tradició de més de cent anys de la marca, que s'associa amb grans noms de l'esport. "Creiem que la precisió és el que ens fa millor cada dia, és la filosofia que seguim des de fa més de 110 anys per millorar els nostres productes i portar innovacions superiors als nostres consumidors. Neymar Jr transmet aquest concepte d'una manera molt real i poderosa. La dedicació que sempre ha mostrat des de ben petit per millorar tots els dies és una cosa que ens hi identifica", manifestava Moretti.

A més de l'anunci de l’ambaixador, Gillette llançava el seu nou vídeo #mejorqueayer, que gira al voltant d'una famosa resposta donada per Neymar Jr en una entrevista fa uns anys i que serveix com a concepte central per a la promoció de l'associació. Quan se li va preguntar si volia ser el millor en el món, Neymar respon que seria millor que ahir tots els dies. A més de Neymar, Gillette també s'ha compromès a ser millor que ahir i compta amb la nova Gillette Fusion ProGlide amb Flexball, tecnologia que representa una nova forma d'afaitar i signa el vídeo amb el crac.

L'arribada de Neymar amplia l’equip d'ambaixadors de Gillette a l'esport, que actualment té el surfista campió del món de Gabriel Medina i també el rei del futbol, Pelé.

Gillette i Neymar promouen una subhasta solidària

Buscant recaptar fons per a l'Institut de Projectes Neymar Jr, Gillette Fusion ProGlide subhastarà el dispositiu amb tecnologia Flexball a través de BazarSports (www.bazarsports.com). El producte, autografiat i col·locat en una caixa d'acrílic, ha estat utilitzat per Neymar en l'enregistrament d'aquesta nova campanya i també en l'anunci de l'aliança amb Gillette visionat al Camp Nou.

Les declaracions de Neymar Jr

“Tenia moltes expectatives en aquest anunci i el resultat és meravellós. És un gran honor formar part d’aquest equip de cracs”.

“El meu pare sempre m’ha inculcat el lema ‘millor que ahir’. Sempre ho he tingut molt present i sempre hi he cregut”.

“Des de petit penso en ser millor que ahir. Cada partit havia de ser millor que l’anterior. Encara ho segueixo pensant”.

“De la sanció de la Copa Amèrica, he après la lliçó de no deixar-me portar per tonteries. Em vaig equivocar i m’haig d’esforçar perquè no torni a passar”.

“Un dels brasiler que té qualitat per jugar al Barça és Philippe Coutinho”.

“El que busco cada temporada és ser millor. Aquesta vull ser millor que l’anterior”.

 


Tornar a dalt