fcb.portal.reset.password

Piqué participa a l'anunci de Nike vestint la samarreta del Barça / NIKE

Google ha fet pública la llista de gravacions penjades al seu servidor de vídeos que durant el 2014 han rebut un percentatge més alt de visites i 'engagement'. El fet que el segon vídeo més reproduït al YouTube durant l’any sigui un anunci de Nike protagonitzat per alguns dels cracs del futbol mundial, corrobora que el futbol capta l’atenció de l’audiència global com cap altre esport al món.

Tres integrants del FC Barcelona hi han participat: Neymar, Andrés Iniesta i Gerard Piqué. Els jugadors del Club despleguen tota classe de filigranes ambientades en un partit de somni en el qual també participen d'altres com Cristiano Ronaldo, Wayne Rooney, Zlatan Ibrahimovic, Gonzalo Higuaín, Mario Götze, Eden Hazard, Thiago Silva, Andrea Pirlo, David Luiz, Thibaut Courtois i el porter Tim Howard.

Mètode d'anàlisi

Fins ara, el vídeo ha estat visionat per gairebé 100 milions d’usuaris del servei de reproducció de Google. Per determinar les gravacions que entren en aquesta llista, s'utilitza un algoritme que analitza no tan sols el nombre total de visualitzacions, sinó també el compromís dels usuaris (temps de visualització, gustos i accions) i la retenció de l'audiència: la quantitat de gent que ha pogut veure aquest vídeo.

Tornar a dalt