El Barça ven en la primera jornada el 67% de les entrades de la Copa del Rei per als socis agraciats en el sorteig

El Barça ven en la primera jornada el 67% de les entrades de la Copa del Rei per als socis agraciats en el sorteig

El Club reitera les seves disculpes als socis que han pogut patir problemes en el procés de venda ‘on-line’ i estudia les accions a emprendre per demanar responsabilitats al proveïdor extern del servei

Dotze hores després d’iniciar-se el procés de venda d’entrades ‘on-line’ per als socis que van resultar agraciats en el sorteig per a la Copa del Rei, el Barça ha venut més de 17.273 entrades, el 67% de les 25.664 localitats que el Club té disponibles per a aquest col·lectiu.

Tot i l’alta xifra d’entrades venudes en la primera jornada, tenint en compte que el termini no finalitza fins el proper divendres 15 de maig a les 19 hores, el procés ha patit problemes especialment durant les primeres hores en no poder absorbir la demanda rebuda pel nou servei.

Per aquest motiu, el Club reitera les seves disculpes a tots els socis que hagin pogut patir inconvenients durant el procés. El Club anuncia, tanmateix, que està estudiant les accions a emprendre per exigir les responsabilitats derivades d’aquests fets a l’empresa externa proveïdora. Aquesta empresa es l’encarregada de donar el servei de venda d’entrades al Club. Els errors registrats durant la jornada d’avui en la prestació d’aquest servei han provocat molèsties i inconvenients als nostres socis.

La venda d'entrades, des de primera hora del matí

L’allau de peticions ha començat des de les 9.50 hores, quan ha començat el procés. Les saturacions en el sistema han estat especialment importants en les dues primeres hores i, en conseqüència, s’ha alentit el procés de compra. Tot i que la venda no s’ha aturat mai, a les  12 del migdia, el moment més crític de saturació, el ritme de venda era de 20 entrades per minut, amb una important cua d’espera virtual.

Precisament, en previsió a que pogués haver-hi problemes de saturació d’entrades, sobretot a l’inici del procés, el Club havia introduït un sistema que genera una cua ‘on-line’ i ‘on time’ que va informant sobre com evoluciona el temps d’espera. El proveïdor del servei, però, no va alertar en cap moment de que el sistema podria no absorbir tota la demanda.

El Club de manera immediata ha pres mesures per ampliar el servei i poder donar resposta de manera més ràpida als socis connectats. A última hora del matí el procés de venda d’entrades s’ha normalitzat en els paràmetres previstos. Set hores després d’iniciar-se el procés, s’havien venut  9.000 entrades, el 35% de la quota disponible.

Les recomanacions (tenir paciència i no desconnectar-se del sistema un cop a dins, per no haver de començar de nou la cua d’espera) han sorgit efecte i la col·laboració dels socis ha contribuït a millorar considerablement el procés. Així, a les 18.30 hores, el ritme ja era de 2-3 entrades venudes per segon, amb pics sostinguts d’una entrada per segon, i a les 19.45 hores es superaven les 15.000 entrades venudes, el 55% del total disponible. A les 20.45 hores, el procés era totalment normal, sense cues d’espera.

El sistema de venda 'on-line'

Aquest ha estat el primer cop que el Club ha posat a disposició del soci aquest sistema de venda d'entrades per tal que els agraciats en el sorteig tinguin la possibilitat de seleccionar un seient sense la necessitat de passar per la taquilla.

El sistema ‘on-line’ permet que tots els socis afortunats amb una entrada tinguin les mateixes opcions en l’assignació de les localitats, ja que poden triar les entrades i els preus, consultant directament l’aforament disponible del Camp Nou. A més, d’aquesta manera també s’estalvien les molèsties de les habituals cues a peu dret i en condicions climàtiques adverses que se solen produir en aquests casos.

En el cas que no sigui possible realitzar el procés via ‘on-line’, el Club té habilitades unes taquilles a l’Estadi per tal de poder realitzar el procés de compra de manera presencial.

El Club demana de nou disculpes i continua treballant perquè la resta de la venda finalitzi de la manera més àgil i còmoda possible per al soci.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut