fcb.portal.reset.password

Camp Nou

El Camp Nou acollirà diumenge que ve un nou Clàssic del futbol mundial en un duel entre el FC Barcelona i el Reial Madrid en què la dimensió global augmenta any a any. El FC Barcelona ofereix múltiples ofertes digitals perquè els socis i aficionats de tot el món puguin gaudir del Clàssic.

D'una banda, la plataforma web oficial del FC Barcelona viurà el Clàssic en set idiomes -després del llançament en els últims mesos en xinès, francès i àrab-. Aquesta setmana el web ha potenciat els continguts gràfics amb un redisseny que permet millorar la lectura amb tipografies més clares i titulars més grans; també són més grans les fotografies i un mòdul d'actualitat més àgil i atractiu. En definitiva, la web augmenta en espectacularitat per servir la millor informació als socis i simpatitzants.

52 milions en les xarxes socials

El Barça arriba al clàssic consolidant el seu lideratge en les xarxes socials i es manté com la primera entitat esportiva del món després de ser l'únic equip que ja ha superat els 50 milions de seguidors entre les seves xarxes socials.

A més, aquests dies està potenciant l'etiqueta #classicFCB que servirà perquè els aficionats barcelonistes comparteixin les seves fotografies a les diferents xarxes socials.

Per la seva banda, a Facebook, el Barça ja ha superat els 35.300.000 de fans, gairebé sis més que respecte a l'últim Clàssic de Lliga a l'abril i mantenint un creixement espectacular que l'ha col·locat entre les 30 primeres pàgines en l’àmbit mundial.

Quatre comptes oficials a Twitter

El compte francès oficial del Club (@fcbarcelona_fra) a Twitter se suma als tres d’oficials per al partit de diumenge. Així @fcbarcelona, @fcbarcelona_es, @fcbarcelona_cat aglutinaran el sentiment Barça a través del hashtag #classicFCB entre els més de 12,5 milions de seguidors. Altres opcions per a aquest Barça 2.0 durant el Clàssic són Google Plus, on el Barça és la tercera pàgina en l’àmbit mundial després de duplicar els seus números en cinc mesos, i la xarxa xinesa Tencent Weibo, on s'ha superat la xifra d’1,6 milions de seguidors.

Barça TV, Ràdio Barça, FCB Live!...

Al costat de la programació especial de Barça TV, tant en la prèvia com en el postpartit i Ràdio Barça -en català, castellà i anglès-, durant el xoc, una altra manera de seguir el Clàssic són les diferents aplicacions oficials del Club. La nova versió del Fantasy Manager 2013, on cada usuari pot convertir-se en el gestor de l'equip, FCB Live! amb totes les estadístiques en temps real i geolocalitzades al camp o FC Barcelona Starscup són algunes de les opcions per viure des de la segona pantalla el partit del Camp Nou.

Els set sites del FC Barcelona

Anglès

www.fcbarcelona.com

Català

www.fcbarcelona.cat

Castellà

www.fcbarcelona.es

Francès

www.fcbarcelona.fr

Àrab

www.fcbarab.com

Xinès

www.fcbarcelona.cn

Japonès

www.fcbarcelona.jp

Les xifres a les xarxes socials

Facebook

35,6 milions fans

Twitter

12,5 milions followers

Youtube

401.000 subscriptors

Google Plus

2,2 milions fans

Tencent

1,6 milions fans


Tornar a dalt