A continuació, reproduïm de manera íntegra el comunicat del FC Barcelona:

“En relació amb el partit de la Supercopa de Catalunya, el FC Barcelona vol manifestar que:

1.- Sempre ha donat suport, i així ho seguirà fent, a la Federació Catalana de Futbol, al futbol català i en definitiva a l’esport català. De la mateixa manera que fa costat al país en totes aquelles situacions que siguin necessàries, com es va demostrar en el partit de la Marató contra la pobresa i, més recentment, quan oferirà tots els beneficis del partit que es disputarà el proper 15 de setembre, entre la USAP i l’Stade Toulousain, als afectats per els incendis de l’Alt Empordà.

2.- Accepta la proposta de la Federació Catalana de Futbol de disputar la Supercopa de Catalunya el 26 de setembre i que presentarà el millor equip disponible que decideixin el seus tècnics. D’aquesta manera, referma el compromís que va adquirir, fa setmanes, quan va confirmar la seva presència en la Supercopa de Catalunya demà dimarts 31 de juliol.

3.- Lamenta que institucions com la Federació Catalana de Futbol i la Secretaria General de l’Esport vulguin interferir en les decisions dels seus tècnics sobre quin és el millor equip disponible del FC Barcelona per afrontar aquest partit.

4.- Apel·la al fet que els organismes i les institucions siguin conscients que la gran quantitat de partits oficials de l'equip i dels seus jugadors impossibiliten assumir més compromisos.”