fcb.portal.reset.password

Magnífic aspecte del Sun Life de Miami

Amb aquesta xifra d’assistents al Sun Life Stadium, el FC Barcelona- Chivas de Guadalajara s’ha convertit en el partit de futbol amb més aficionats al sud de Florida. També a Washington DC, on van acudir 81.807 persones, el matx contra el Manchester United va ser el que va tenir un seguiment més mediàtic de tot l’estiu i el que va congregar més públic a Washington DC. En dos partits, l’equip blaugrana arrosega una mitjana de 75.943 espectadors

Al 2009, també molt de públic

Aquest seguiment del públic nord-americà és força habitual als partits del Barça als Estats Units. Només cal fer un cop d’ull a l’última edició, al 2009, amb un total de 221.557 espectadors en els tres partits disputats a Los Ángeles, Seattle i San Francisco. A l’estadi californià, per exemple, el Barça de Guardiola va congregar més de 93.000 espectadors, xifres que posteriorment cap equip europeu ha superat.

Ressò internacional

L’èxit de públic és una mostra més de la projecció espectacular del FC Barcelona als Estats Units. En els últims dies, els acords amb la Fundació Bill & Melinda Gates , amb la Fundació Pies Descalzos de Shakira i la projecció del partit organitzat per Mia Hamm amb la presència de Kobe Bryant vestit de blaugrana han contribuït a potenciar encara més la imatge del Barça més enllà de les seves fronteres.

Doble lleno en Múnich

Antes de la gira norteamericana el Barça disputó dos partidos del Audi Cup. En ambos casos, contra el Internacional de Porto Alegre y el Bayern de Múnich, el estadio del Allianz Arena se llenó con 66.000 espectadores.

Tornar a dalt