fcb.portal.reset.password

Afició / FOTO: ARXIU FCB

Aquest dimarts, a partir de les 10 hores, i fins al dimecres 11 d’abril, a les 19 hores, estarà obert, a través del lloc web del Club (www.fcbarcelona.cat), el procés de sol·licitud d’entrades per al partit d’anada de semifinals de la Lliga de Campions, que enfrontarà el Barça al camp del Chelsea.

El procés és exclusiu per als socis del Club, i caldrà fer-ho a través d’un formulari disponible a la secció Socis del lloc web. Cada soci pot fer una única petició d’una entrada, però en un mateix formulari hi ha la possibilitat d’inscriure fins a quatre peticions de socis, en el cas que vulguin viatjar junts.

Per a aquest partit, el FC Barcelona disposarà de 2.979 entrades per repartir entre els seus socis i aficionats. Com és habitual, el 85% de les entrades es repartiran entre els socis (2.026 entrades) i les Penyes (506 entrades), mentre que el 15% restant es destinaran als compromisos esportius i institucionals del Club i als patrocinadors (447 entrades).

Sorteig el dia 12 d’abril

Totes les sol·licituds es tractaran després del final del termini establert. En cas que hi hagi més sol·licituds que entrades disponibles, el dijous 12 d’abril se sortejaran davant de notari entre els socis inscrits. El mateix dia, el Club farà el cobrament de les entrades, que s’hauran de recollir divendres 13 o dilluns 16.

Com ja va passar en els partits del Leverkusen i el Milan, els socis alevins (menors de 5 anys) no podran demanar entrades per assistir a un partit fora de l'Estadi. A més, amb una única targeta de crèdit només es podran sol·licitar, com a màxim, 8 entrades. Cal tenir present que la recollida d'entrades haurà de ser presencial pel soci que hagi de gaudir-la. En el cas de no poder-la recollir, haurà de comunicar el nom de la persona, juntament amb el seu DNI, que amb l’autorització corresponent recollirà l'entrada en el seu lloc. Aquesta persona només podrà retirar fins a 8 entrades d'altres persones.

Tornar a dalt