El Club ha comunicat la baixa per a la temporada vinent a Gus Ledes, Balliu, Lobato i Luis Alberto

Els tres primers finalitzen contracte i Luis Alberto finalitza el seu període de cessió

El Club ha comunicat aquest divendres la baixa per a la temporada vinent de quatre jugadors. Gus Ledes, Balliu, Lobato i Luis Alberto abandonaran el Club un cop finalitzi aquesta temporada. Per tant, el partit d’aquest dissabte davant el Xerez serà l’últim en què participaran amb l’equip.

Gus Ledes, migcampista defensiu

El portuguès ha alternat la posició de pivot defensiu amb Ilie. Ha participat en 22 partits aquesta temporada, en els quals ha estat 18 vegades titular i quatre, suplent. Gus va arribar al Barça la temporada 2006/07 i ha passat per totes les categories del Club des del Cadet B.

Balliu, defensa incansable

Ivan Balliu ha participat molt aquesta temporada des del lateral dret i ha jugat 30 partits (28 de titular i dos de suplent). El de Caldes de Malavella ha donat consistència i agressivitat a la defensa blaugrana. Balliu va incorporar-se al Barça fa vuit anys; va anar progressant en cada categoria i va debutar amb el Barça B la temporada 2010/11.

Lobato, esquerra de gran qualitat

Lobato ha tingut problemes als tendons rotulians que li han impedit jugar al màxim de les seves possibilitats aquesta temporada. Posseeix una cama esquerra privilegiada i ha aconseguit sis gols de gran importància i factura en 26 partits (23 de titular i tres de suplent). El d’Esparreguera va arribar la temporada passada al Barça B procedent de l’Hospitalet.

Luis Alberto, gol i qualitat

Luis Alberto va arribar cedit al filial a l’inici d’aquesta temporada procedent del Sevilla. Ha aportat molt gol i qualitat a la davantera blaugrana. Ha materialitzat 11 dianes i ha estat un dels homes més utilitzats per Eusebio Sacristán. Ha jugat 36 partits (32 de titular i quatre de suplent).