L’actual revista oficial, que va cobrir el buit deixat per ‘La Veu del Club’, acostuma a tenir 68 pàgines en les quals es potencia la informació de reflexió i l’anàlisi al voltant del FC Barcelona, defugint de la voracitat del dia a dia del Club.

Els reportatges específics de cada número s’entrellacen amb seccions fixes, com ara ‘Parlem amb...’, ‘Què ha passat’, ‘Quina nit!’, ‘L’ex...’, ‘L’enigma’ i ‘Tresors’, entre d’altres, que amplien el reconeixement de persones vinculades a l’Entitat i de capítols històrics del FC Barcelona. A més, una àmplia secció de serveis informa de les novetats, ofertes i promocions que estan a l’abast dels socis del Club.

El Departament de Comunicació del Club és el que assumeix l’elaboració dels continguts informatius, tot i que en alguns números s’acostuma a tenir la col·laboració i l’opinió de personalitats reconegudes, que completen cada exemplar amb aportacions de criteri i amb una visió molt especialitzada. Per la seva banda, el Departament de Màrqueting és el que s’encarrega de la coordinació comercial.