fcb.portal.reset.password

  FCB

El Barça viatjarà a Àsia el proper estiu per estar a prop dels seus fans i partners d’allà, i té previst visitar la Xina i el Japó durant la pretemporada, en el marc de l’estratègia de globalització i expansió de marca que preveu el Pla Estratègic d’aquest mandat. La Junta Directiva va aprovar que la propera gira de pretemporada tingui com a destí Àsia després de dos anys consecutius visitant territori dels Estats Units, la Costa Est a l’estiu del 2017 i la Costa Oest al juliol passat. Així, el club blaugrana tornarà al continent asiàtic, que no visita des que va disputar un amistós a Qatar al desembre del 2016 i anteriorment el Mundial de Clubs del 2015 al Japó i la gira que el va portar per Tailàndia i Malàisia a l’estiu del 2013.

Àsia és el continent on el Barça concentra més fans al món i el Club va fer un gran salt en la recerca de partners i d’aficionats en el mercat d’Àsia-Pacífic (APAC) quan va obrir l’oficina permanent a Hong Kong al setembre del 2013. La Xina i el Japó són dos dels deu països que formen part dels mercats estratègics del món i on el Barça és el club més seguit i més estimat pels seus aficionats.

Aquesta gira referma l’aposta del Club pel mercat asiàtic, on compta amb 11 partners  regionals, tres partners Globals, Konami, Oppo i Milo, i el main partner del Club, Rakuten, un líder global en serveis d’internet i e-commerce, finances i contingut digital amb la seva seu central al Japó. El territori APAC concentra el 60% de la població mundial i bona part de les economies emergents que aposten per la internacionalització.

El futbol, a més, està creixent a gran velocitat en països com la Xina i el Japó, on el Club no només busca fer negoci, sinó que vol captar i fidelitzar els fans. Per això, les gires de l’equip i la presència dels jugadors es consideren estratègiques per poder apropar-se als aficionats locals d’una manera directa i amb experiències més personalitzades, més enllà de la connexió que té el Club a través de les xarxes socials i les webs en llengua pròpia (japonès, xinès i indonesi).

Actualment, el Barça compta amb projectes com Mission Hills, a la ciutat de Haikou a la illa xinesa de Hainan, que inclou una Barça Experience, amb un museu interactiu, botiga i sports bar, a més d’una Barça Academy Pro. El Club ha desenvolupat en els darrers anys el projecte Barça Academy en el territori asiàtic, i té actualment un total de 15 escoles de futbol per la regió d’Àsia-Pacífic.

El creixement en aquests continents ha estat molt destacat, especialment durant les dues darreres temporades, amb l’arribada de noves seus a països estratègics per al Club i amb l’obertura de les dues primeres escoles a Oceania. Actualment el FC Barcelona compta amb quatre projectes al Japó (Shinagawa Oimachi, Fukuoka, Katsushika i Nara); tres més a l’Índia (Delhi, Bombai, Bangalore); també tres a la Xina, on hi ha la Barça Academy Pro Haikou, i escoles a Chengdu i Qingdao; dues escoles a Austràlia, a Sydney i Brisbane, i una a Singapur, Kuwait i Dubai.

Tornar a dalt
_satellite.pageBottom();