fcb.portal.reset.password

Amb la imminent jornada del Dia Internacional de la Dona, aquest 8 de març del 2018, el FC Barcelona i Stanley Black & Decker anuncien que la marca líder d’eines i seguretat és ara partner oficial de l'equip femení del FC Barcelona. Aquesta aliança reforça el compromís de Stanley amb el club en la seva quarta temporada, com a Official Tool Partner del FC Barcelona.

Stanley Black & Decker ha estat partner oficial del FC Barcelona des de la temporada 2014/15, a través d’activacions digitals, de màrqueting i de marxandatge, i proporcionant accés a esdeveniments i experiències úniques del Barça.

Stanley Black & Decker ha reconegut l’extraordinari talent i la passió que demostra l’equip femení del Barça. Personalitzant la màxima de Stanley ‘Performance in Action’, la plantilla ha apujat el llistó durant les últimes temporades i ha aconseguit un palmarès impressionant de victòries.

L’equip femení del FC Barcelona inspira a les següents generacions de jugadores a seguir les seves ambicions, combatint estereotips i fomentant un exemple de dones joves que aspiren a ser atletes triomfadores - ja sigui al pati de l’escola o a un nivell de club professional.

La temporada 2017/18, Stanley està acostant l’equip femení als aficionats mitjançant contingut exclusiu d’aquestes esportistes que actualment es disputen el primer lloc de la Lliga. Aquest contingut estarà disponible a les plataformes digitals i xarxes socials del FCB Femení i a les de Stanley Black & Decker.

Declaració de Xavier Asensi, director comercial del FC Barcelona:

"Stanley Black & Decker ha estat un partner oficial de referència del FC Barcelona des del 2014. L'ampliació de la nostra associació amb l'equip de futbol femení del FC Barcelona es va llançar com el proper pas per al Club i Stanley, una marca que comparteix els nostres valors bàsics d'esforç, d’ambició i de respecte, entre d'altres, per tal de donar suport a un món en què tots estem capacitats per assolir tot el nostre potencial. Al costat de Stanley, trobarem noves formes d'activar aquest acord a través d'una sèrie d'iniciatives atractives que deixaran marca arreu del món".

Declaració de Mike Simpson, CMO, Global Marketing, Stanley Black & Decker:

"Estem molt orgullosos d'anunciar aquest acord. L'equip del FC Barcelona Femení està trencant esquemes i canviant les percepcions, promovent la diversitat i el respecte. Ens sentim honrats de donar suport a un equip tan inspirador en el seu gran èxit. Mai no deixarem d’avançar i de provar-ho, amb la nostra passió compartida pel rendiment, a més de delectar els seguidors de les nostres marques”.

Tornar a dalt