fcb.portal.reset.password

 

L’Assemblea de Socis Compromissaris ratifica amb la majoria de vots a favor l’acord que la Junta Directiva del FC Barcelona va aprovar amb Parques Reunidos, una companyia amb una dilatada experiència de més de 50 anys dins de la indústria de l’entreteniment i que basa el seu negoci en parcs temàtics, zoològics, parcs aquàtics i parcs marins. Els socis han aprovat l’acord amb 259 vots a favor, 29 en contra i 35 en blanc.

La companyia té un total de 61 parcs distribuïts en 14 països com els Estats Units, la Gran Bretanya, Espanya, França, Alemanya, Itàlia, Dubai, el Vietnam i l’Argentina, entre d’altres. Les seves adquisicions més rellevants són: Miami Seaquiarium (2014), Noah’s Ark (2012), Slagharen (2012), Movie Park Germany (2010), Tusenfryd Norway (2008) i Sea Life Park Hawaii (2008). Cal dir que en temporada alta registra una plantilla de fins a 18.000 treballadors en tot el món. Des del 29 d’abril del 2016 les accions de la societat estan admeses a cotització oficial a les borses de valors de Madrid, Barcelona, València i Bilbao de mercat continu.

Objectiu: Fer créixer la marca Barça en l’àmbit global

Parques Reunidos obrirà parcs en centres comercials de gran afluència o en locals al centre de les ciutats amb un trànsit important de gent. Serà un espai dedicat exclusivament al FC Barcelona, on els visitants de diferents edats podran gaudir d’una experiència d’immersió en aquest nou concepte d’entreteniment, basada en la història, els valors, els jugadors i els moments únics del Club, amb una barreja d’interacció, noves tecnologies, educació i diversió.

Amb aquesta nova aliança estratègica, el FC Barcelona es continua posicionant per davant dels seus competidors amb l’objectiu de seguir fent créixer la marca Barça en l’àmbit global en aquells territoris clau per a la seva expansió, i alhora suposarà poder obtenir una nova via d’ingrés per al Club.

Els detalls de l’acord

Els parcs tindran una dimensió d’entre 3.000 i 10.000 m2, i Parques Reunidos assumirà el 100% de la inversió del disseny dels parcs, així com la seva construcció, sense que el FC Barcelona hagi de desemborsar cap quantitat. El que sí que anirà a càrrec del Club serà el control i l’aprovació de tots i cadascun dels continguts d’aquests parcs, així com també l’aplicació i l’ús de la marca Barça.

En aquest acord s’estableix una obertura mínima de cinc parcs durant els primers cinc anys de vigència de l’acord. El territori d’actuació serà per tot el món, i la durada del contracte marc serà de cinc anys prorrogables a cinc anys més. 

Tornar a dalt