fcb.portal.reset.password
La campanya ‘Eat Like a Pro’ de Beko, a la samarreta del primer equip aquest diumenge.

La campanya ‘Eat Like a Pro’ de Beko, a la samarreta del primer equip aquest diumenge. | FCB

El primer equip del FC Barcelona lluirà aquest diumenge a la màniga de la samarreta el logo Eat Like a Pro de Beko durant el partit de Lliga davant del Reial Madrid. Recordem que la iniciativa de la marca d’electrodomèstics líder a Europa, patrocinador del Club, vol ajudar a fomentar l’alimentació sana entre els nens i nenes, imitant la dieta i l’estil de vida saludable dels seus herois futbolístics. A més, des d’aquest dijous i en totes les sessions d’entrenament prèvies al Clàssic, els jugadors llueixen el logo Eat Like a Pro a l’esquena de la samarreta.

Partint de la base que tant el FC Barcelona com Beko comparteixen valors arrelats en el desig de marcar una diferència en les vides de les persones, aquest programa, que tindrà com a ambaixador Gerard Piqué a partir de la propera temporada, té com a objectiu prevenir l’obesitat infantil inculcant a pares i fills la importància d’una alimentació saludable i de la nutrició, tot ensenyant com mengen els seus herois per tal de rendir al màxim.   

En aquest sentit, el FC Barcelona i la seva Fundació, que promouen els hàbits de vida saludables a través dels seus programes, han decidit sumar-se a Beko per recaptar fons per a l’UNICEF, concretament un milió d’euros per a la campanya. La marca d’electrodomèstics líder a Europa té com a objectiu recaptar aquest import per a l’UNICEF animant les persones d’arreu del món a compartir els seus hàbits alimentaris saludables a les xarxes socials. Per cada publicació d’#EatLikeAPro que aparegui a Instagram o Twitter, Beko donarà 1 euro a l’UNICEF. La donació ajudarà nens d’arreu del món en diversos programes de l’UNICEF, fent un pas més en el camí de combatre els nivells mundials d’obesitat.

El Barça i Beko

La relació entre Beko i el FC Barcelona va començar a l’inici de la temporada 2014/15, quan la marca d’electrodomèstics es va convertir en Premium Partner del Club mitjançant un contracte de quatre anys, és a dir, fins a finals de la campanya actual. Un patrocini internacional, aquest, en què Beko apareix a la màniga de la samarreta oficial del FC Barcelona. Tal com es va anunciar al mes de febrer en una presentació conjunta que va tenir lloc a l’Auditori 1899 del Camp Nou, Beko esdevindrà a partir de la temporada 2018/19 Main Partner del Club i Patrocinador Oficial de la samarreta d’entrenament per a les properes tres temporades.

Sobre Beko

Fundada el 1969 a Istanbul, Beko és la marca internacional d’electrodomèstics per a la llar d’Arçelik Group. Amb una extensa gamma de productes que ofereix tant grans com petits electrodomèstics, Beko s’ha posicionat com a líder al seu mercat a Europa. De la mateixa manera, Beko ha estat la marca amb més creixement al continent europeu des de l’any 2000 fins al 2016.

Beko és una de les marques líders en el seu mercat al Regne Unit i la número u en electrodomèstics a França i Polònia. A més, durant els últims cinc anys la marca turca ha registrat el creixement més gran del sector a Alemanya, el mercat d’electrodomèstics més important d’Europa.

Consulta més informació de la campanya Eat Like a Pro
Tornar a dalt