fcb.portal.reset.password

La campanya de Nadal del FC Barcelona, ‘El somni de Nujeen’, ha estat un èxit absolut a les xarxes socials. El vídeo de 4 minuts que resumeix la seva història de superació personal ja l’han vist més de deu milions de persones gràcies a la publicació del Club a través de les seves plataformes digitals, avui que es compleixen dues setmanes des del llançament. La majoria de reproduccions s’ha produït al canal oficial del Barça a Facebook, tot i que el vídeo també ha tingut una gran acollida a Twitter, Youtube i BarçaVídeo.

Aquestes xifres no inclouen les visualitzacions d’altres mitjans digitals, que també han contribuït a la viralització de la història. Cal tenir present que la història de la Nujeen i el FC Barcelona dóna més de 24.000 resultats a Google.

Els mitjans se’n fan ressò

Més enllà de les xarxes socials, la campanya, que es pot veure en català, castellà i anglès, ha tingut una gran acollida també en els mitjans de comunicació, tant a nivell local com en l’àmbit internacional. El ressò d’aquesta acció ha arribat als cinc continents en publicacions en mitjans tan destacats com Europe1, Gazzeta, The Independent, Jornal do Noticias, Sports Illustrated, Bein Sports Mena o el The Times of India. Fins i tot, el presitigiós diari alemany, Die Welt, va fer una entrevista personalitzada amb Nujeen a través del seu corresponsal a Barcelona, Florian Haupt.

Nujeen Mustafá, que és la protagonista de la campanya de Nadal del Barça, és una noia siriana amb paràlisi cerebral que va emprendre un camí de 5.000 quilòmetres cap a la llibertat, lluny del terror i la barbàrie de la seva ciutat natal, Alep.

La seva història, que es recull en el llibre ‘Nujeen’ escrit en col·laboració amb la periodista Christina Lamb, l’ha convertit en el símbol de la capacitat de l’ésser humà per enderrocar totes les barreres inimaginables. La campanya se centra en explicar la història i a més, fer complir el somni que tenia Nujeen de conèixer els seus ídols, com ara Messi i Piqué. El FC Barcelona va fer realitat aquest desig, anant-la a buscar en l’autobús oficial fins a Alemanya, país on resideix, i portant-la a Barcelona per viure un partit del Barça i conèixer els seus protagonistes.

Tornar a dalt