El FC Barcelona estrena un ‘chatbot’ a Viber

El FC Barcelona estrena un ‘chatbot’ a Viber

La nova funció de l’app de Rakuten, Partner Global i Patrocinador Oficial d’Innovació i Entreteniment del Club, inclourà la secció ‘BarçaViber Man of the Match’

El FC Barcelona ha llançat aquest dijous un chatbot a Viber, l’app de Rakuten en què el Barça ja acumula gairebé 4 milions i mig de seguidors dos mesos després de l’obertura del perfil. El chatbot oferirà als aficionats una nova manera de rebre notícies i informacions del Club, així com la possibilitat de participar en la secció ‘BarçaViber Man of the Match’.

Les modalitats del ‘BarçaViber Man of the Match’ són molt diverses i afegiran emoció als partits. En primer lloc, els seguidors blaugrana podran elaborar les seves prediccions sobre els resultats. Igualment, tindran l’opció de votar el millor jugador del matx entre els sis futbolistes proposats per Opta, una de les empreses d’estadística esportiva més importants del món. Finalment, els usuaris podran valorar l’actuació global de l’equip jornada rere jornada. El jugador que més vots hagi obtingut al final de la temporada serà escollit ‘BarçaViber Player of the Year’.

De la mateixa manera, els seguidors del Barça que participin en les activitats que ofereix el nou chatbot del Club competiran en el concurs ‘BarçaViber Fan of the Year’ i tindran la possibilitat de guanyar una experiència VIP al Camp Nou que inclourà una trobada amb els jugadors del primer equip. El guanyador serà l’usuari que hagi estat més precís en les prediccions sol·licitades pel chatbot, com ara resultats i valoracions tant individuals com col·lectives. 

L’experiència del FC Barcelona a Viber ha estat desenvolupada en col·laboració amb Chat Leap, Inscouts i Opta. El tret de sortida al ‘BarçaViber Man of the Match’ tindrà lloc el 9 de setembre durant el partit contra el RCD Espanyol.

Sobre Rakuten Viber

L’essència de Rakuten Viber és connectar les persones, independentment de qui són i d’on venen. Amb més de 800 milions d’usuaris, la plataforma ofereix una gran varietat de possibilitats, com el xat, videotrucades, grups de xat i línies de comunicació directes amb les marques i les personalitats més destacades. Igualment, la xarxa garanteix un entorn segur i lliure per compartir les seves emocions. Rakuten Viber és el canal de comunicació oficial del FC Barcelona i forma part de Rakuten Inc., un líder mundial en e-commerce i serveis financers.

Declaracions de Russell Stopford, director de l’Àrea de Digital del FC Barcelona:

“Actualment, un dels reptes més importants en el món de l’esport és fer els aficionats partícips del que està succeint sobre el terreny de joc. Aquest bot de Viber ofereix els nostres seguidors la possibilitat de formar-ne part gràcies als seus vots i l’oportunitat de convertir-se en el ‘BarçaViber Fan of the Year’. Els incentiva, els motiva i té recompensa.”

Declaracions de Djamel Agaoua, CEO de Rakuten Viber:

“El chatbot oficial del Barça a Viber uneix perfectament l’emoció i l’entusiasme amb què els aficionats viuen els partits, siguin a l’Estadi o no. Això és exactament el que buscàvem quan pensàvem en la manera d’associar els nostres valors amb els del FC Barcelona: una connexió global entre els fans de tot el món a través de la tecnologia.”

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut