Restriccions de trànsit del dissabte 10 de febrer

El proper dissabte dia 10 de febrer, a causa de la celebració de la Rua de Carnestoltes del barri de les Corts, els accessos a l’Estadi i carrers propers a Les Corts i Collblanc es veuran afectats des de les 16 fins a les 18 hores, aproximadament

Us informem que el proper dissabte dia 10 de febrer, a causa de la celebració de la Rua de Carnestoltes del barri de les Corts, els accessos a l’Estadi i carrers propers a Les Corts i Collblanc es veuran afectats des de les 16 fins a les 18 hores, aproximadament. Durant aquest espai de temps es veuran afectats els següents carrers: Plaça Comas, Joan Güell, Travessera de les Corts, Collblanc i Avda. Sant Ramon Nonat.

Per aquest motiu, recomanem que els aficionats que hagin d’accedir al Palau Blaugrana o al Miniestadi per presenciar els partits entre el Barça Lassa i el Vardar o entre el Barça B i l’Alcorcón, respectivament, ho facin amb antelació i per l’Avinguda del Doctor Marañón o per l’Avinguda Joan XXIII.

Reestriccions també el diumenge

Aquest diumenge 11, degut a la coincidència amb l’operativa del partit de futbol entre el FC Barcelona i el Getafe CF, no es podrà estacionar el vehicle dins del recinte de l’Estadi per al partit de bàsquet entre el Barça Lassa i el RETAbet Bilbao Basket (12.30h).

D’altra banda, per al partit d’hoquei patins entre el Barça Lassa i el Recam Làser Caldes, de les 19 hores, es podrà accedir al recinte de l’Estadi a partir de les 18.30 hores.