BEKO apunta alt amb el seu programa de salut ‘Eat Like a Pro’

BEKO apunta alt amb el seu programa de salut ‘Eat Like a Pro’

El patrocinador Premium del Barça llança una iniciativa per conscienciar sobre el sobrepès i l’obesitat infantil i ofereix mecanismes per a una dieta saludable

Des del 31 d’agost el patrocinador Premium del FC Barcelona, Beko, ha llançat ‘Eat Like a Pro’ (‘Menjar com professionals’), una nova iniciativa que compta amb el suport del Barça que s’ha dissenyat per promocionar la conscienciació sobre l’increment accelerat de les taxes d’obesitat infantil al món. Beko pretén, amb  aquesta campanya, afrontar el tema a través de l’apoderament dels pares, ajudant-los de manera global a entendre la importància d’una dieta saludable i animar els nens a emular els seus herois al FC Barcelona i ‘Menjar com professionals’.

La campanya completa es desenvoluparà a partir del gener del 2018, i treballarà amb les famílies, les escoles, les comunitats i les llars a tot el món perquè reconsiderin les seves eleccions dietàries i “mengin com professionals”. Hakan Bulguru, director executiu d’Arcelik A.S., l’empresa matriu de Beko, explicava que a “Beko creiem que podem ajudar a tombar aquesta crisi d’obesitat i sobrepès de dues maneres importants: amb les nostres tecnologies innovadores que fan que sigui més fàcil menjar de manera saludable i amb la generació de ganes entre la joventut pel menjar sa”.

També, Ella Mills, coneguda com Deliciously Ella, i la llegenda del Barça, Patrick Kluivert, van acompanyar Beko a la IFA per presentar la campanya, mostrant, així, el seu suport i compartint els seus coneixements i consells en relació amb una vida sana. L’exdavanter blaugrana va comentar: “Perquè jo pogués donar el màxim de mi durant 15 anys com a futbolista, la dieta sana i la bona alimentació eren molt importants”. D’altra banda, Mills es va mostrar molt satisfeta de poder participar i col·laborar amb aquesta iniciativa: “M’encanta formar part d’una campanya que busca arribar a les famílies de tot el món per explicar-los aquest assumpte, i amb el suport de Beko i del FC Barcelona espero que puguem marcar una diferència”.

A part, la campanya també pretén donar a les famílies accés exclusiu als hàbits dietaris dels millors jugadors de l’equip, no només per mitjà del llibre de receptes ‘Eat Like a Pro’, amb plats exclusius creats per la nutricionista del FC Barcelona, la Dra. Mª Antonia Lizárraga Dallo i la mateixa Ella Mills, sinó també a través de la web del programa ‘Eat Like A Pro’.

Aquí, els nens i les seves famílies trobaran una àmplia varietat d’activitats divertides, consells per fer una dieta sana i receptes, amb la qual cosa Beko podrà inspirar, conscienciar i educar les famílies respecte a la importància d’un estil de vida saludable i equilibrat.

 

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut