fcb.portal.reset.password

El Camp Nou ha tornat a vestir-se de gala. El coliseu blaugrana ha reunit un total de 97.939 espectadors en l’últim Clàssic de la temporada i ha presentat la millor assistència del curs, que ha superat per pocs centenars els 97.183 espectadors que van seguir en directe el Barça-Chelsea corresponent als vuitens de Champions.

La rebuda del Camp Nou al campió de Copa i Lliga −el d’aquesta nit era el primer partit a casa després d’haver aixecat tots dos títols durant els dos darrers caps de setmana− ha estat de les que no s’obliden. Un enorme mosaic, amb la inscripció La pilota ens fa més. Campions, s’ha construït en qüestió de segons quan tots dos equips han saltat a la gespa, mentre l’himne era cantat a cappella per l’afició barcelonista.

Cal recordar que La pilota ens fa més és la campanya llançada ara fa unes setmanes conjuntament pel Barça i Nike en què es presenta el Club com a part de l’ànima de la ciutat i mostra com tots els protagonistes estan units per un estil de joc que és reconegut arreu del món.

Fes un cop d’ull a la campanya conjunta de Barça i Nike.

Activitats prèvies al Clàssic

El Clàssic s’ha viscut des d’una bona estona abans del partit. Al recinte del Camp Nou hi ha hagut instal·lats quatre photocalls amb dissenys vinculats a les victòries aconseguides a la Lliga i a la Copa del Rei i també dedicats al capità Andrés Iniesta, que va anunciar la seva marxa després de 21 anys al Club, 16 dels quals com a jugador del primer equip.

Gràcies a uns monitors, qui ho ha desitjat també ha pogut personalitzar les seves fotografies i penjar-les a les xarxes. Els tradicionals pintacares també han estat presents amb una nova iconografia: la paraula CAMPIONS, el símbol d’infinit d’Iniesta i les dues copes.

Per arrodonir-ho, la música i la dansa han posat el toc d’animació a la jornada. Una banda de vuit músics i quatre professionals del freestyle han divertit els assistents en la prèvia del matx.

Tornar a dalt