fcb.portal.reset.password

Luis Omar Tapia, periodista i presentador de l’acte, John Doig, vicepresident executiu i Chief Marketing Officer d’Scotiabank, Luis Garcia, exjugador del FC Barcelona, Carlos Lomelí, Director General de Banca de Consum a Mèxic, Arno Trabesinger, director de la oficina del FC Barcelona a Nova York i Maria Vallès, directora general de la Fundació FC Barcelona. | FCB

Nacho Deschamps, cap central del Grup, Banca Internacional i Transformació Digital de Scotiabank, Gaizka Mendieta, exjugador del FC Barcelona, Francisco Sardón, CEO d’Scotiabank a Xile i Claudio Palma, periodista i presentador de l’acte. | FCB

Hugo “Cholo” Sotil ha representat el FC Barcelona a l’acte a Lima. | FCB

El FC Barcelona i Scotiabank, entitat financera del Canadà, han arribat a un acord de patrocini per a les properes tres temporades en tres actes que s’han celebrat de manera simultània a Mèxic DF, Lima i Santiago de Xile amb la presència d’Arno Tabresinger, director de l’oficina de Nova York; Maria Vallès, directora general de la Fundació FC Barcelona, i dels exjugadors blaugrana Luis Garcia, Hugo ‘Cholo’ Sotil i Gaizka Mendieta.

L’oficialització s’ha fet a tres ciutats diferents. A Mèxic l’acte ha estat al World Trade Center amb la participació de Luis García i la presentació del periodista esportiu Luis Omar Tapia, mentre que a Lima ha estat Hugo ‘Cholo’ Sotil la imatge més visible blaugrana. Pel que fa a Santiago de Xile, Gaizka Mendieta ha estat la llegenda blaugrana que ha representat al Club.

Aquest acord tindrà una validesa fins a la temporada 2018/19 i es podria estendre per dues temporades més. Part de la aportació econòmica de Scotiabank al FC Barcelona es destinarà a la implementació del programa ‘FutbolNet’ que la Fundació del Club està desenvolupant des del 2011.

Què és ‘FutbolNet’

‘FutbolNet’ és una metodologia educativa dirigida a infants d’entre 8 i 16 anys en risc d’exclusió social que utilitza el futbol com a eina de transmissió de valors i que converteix el joc en font de diàleg al seu voltant. El programa incideix en cinc valors:  respecte, treball en equip, esforç, ambició i humilitat. Les sessions es divideixen en tres parts: un debat anterior al partit en què els mateixos participants decideixen les regles del joc i analitzen les claus del valor que han de treballar; un partit de futbol; i una xerrada posterior en què s’avalua el comportament dels participants. El diàleg es converteix, doncs, en una part del joc i no en un complement.

Què és Scotiabank?

És un banc canadenc amb vocació internacional que dóna servei a clients a Nord-amèrica, Llatinoamèrica, el Carib, Amèrica Central i Àsia-Pacífic. L’entitat té 23 milions de clients, compta amb 88.000 empleats a tot el món i assesora en productes i serveis, com la banca personal i comercial, gestió patrimonial i banca privada, banca corporativa i d'inversió, i els mercats de capitals.

Declaracions del vicepresident responsable de Màrqueting i Comunicació del FC Barcelona, Manel Arroyo:

“Per al FC Barcelona és molt important continuar creixent i estem segurs que l’associació amb Scotiabank ens ajudarà en aquest objectiu. A més, aquest acord és el primer que es firma des de que es va obrir l’oficina de Nova York al mes de setembre passat. Estic segur que serà el primer de molts que permetran que el FC Barcelona continuï sent l’equip amb més seguidors del món”.

Declaracions del vicepresident primer responsable de l’Àrea Social del FC Barcelona, Jordi Cardoner:

“Ens sentim molt orgullosos que Scotiabank confiï en la Fundació FCBarcelona i en el seu projecte ‘FutbolNet’. Gràcies a aquesta col·laboració podrem estendre aquest programa, encara més, per Llatinoamèrica i contribuirem plegats a construir una societat més justa i equitativa, basada en els valors i en la concòrdia, i en què els infants i joves del món puguin desenvolupar tot el seu potencial humà”.

Declaracions del Cap Central del Grup, Banca Internacional i Transformació Digital d’Scotiabank, Ignacio Deschamps:

“Molts poc equips esportius al món tenen la passió pel futbol que demostren els aficionats del Barça i estem emocionats d’anunciar que ens hem convertit en el banc oficial d’un dels millors equips del món. Aquesta relació tracta del futbol i de la passió que compatim amb els nostres clients i empleats”.

Declaracions del vicepresident executiu i Chief Marketing Officer d’Scotiabank, John Doig:

“El FC Barcelona i Scotiabank comparteixen els mateixos valors quan parlem d’esport i el compromís de tenir impacte sobre els més joves que practiquen esport. La nostra associació amb el FC Barcelona donarà a la joventut accés al futbol i els ajudarà a donar-se’n compte del seu potencial infinit”.

Tornar a dalt