fcb.portal.reset.password

Imatge de l’acte de presentació amb Francesco Calvo, Chief Revenue Officer del FC Barcelona, i Erden Timur, CEO de Nef | NEF

El FC Barcelona i Nef han anunciat aquest matí a Istanbul un acord estratègic de col·laboració segons el qual aquesta companyia immobiliària es converteix en Patrocinador Regional del Club a Turquia fins al juny del 2019 amb la possibilitat d’ampliar l’acord un any més, fins al 2020. La presentació ha tingut lloc en el transcurs d’una roda de premsa multitudinària, amb la presència de més de cent periodistes, en què han participat el Chief Revenue Officer del Club, Francesco Calvo, i el CEO de Nef, Erden Timur. Amb aquest nou conveni, el FC Barcelona amplia la seva presència a Turquia, un dels països estratègics per a l’expansió del Club arreu del món.

Sobre Nef

Fundada a Turquia el 2010, Nef és l’empresa enfocada al desenvolupament immobiliari líder del seu mercat, tant en vendes com en ingressos. El seu signe d’identitat és la construcció d’edificis residencials únics que incorporen a les seves instal·lacions serveis tan variats com gimnasos, cinemes i sales de reunions. Amb aquest tret diferenciador, Nef aconsegueix vendre el 77% de les seves noves residències en els primers 90 dies de la posada a la venda. D’altra banda, la immobiliària ha arribat aquest any a un acord amb el Banc Europeu per a la Reconstrucció i el Desenvolupament, amb el qual invertirà fins a 600 milions de dòlars per a la construcció d’espais residencials i universitaris. Activa en el món esportiu, Nef és actualment la patrocinadora principal del Galatasaray.

Declaracions del Chief Revenue Officer del FC Barcelona, Francesco Calvo:

“L’acord amb Nef ens ajudarà a tenir un reconeixement més gran en un mercat clau per al FC Barcelona. Estem segurs que l’associació amb una empresa tan rellevant com Nef ens permetrà ser més a prop dels molts aficionats del FC Barcelona que hi ha a Turquia”.

Declaracions del Chief Executive Officer de Nef, Erden Timur:

“El futbol ajuda la gent de qualsevol racó del món a unir-se. En aquest sentit, és un dels esports que més ajuda a teixir el molt necessari sentiment social. A Nef, creiem en el poder unificador de l’esport. El 2016, ens vam convertir en l’espònsor principal del Galatasaray. Ara, amb el FC Barcelona, l’equip amb més seguidors del món, volem contribuir a aquest poder unificador del futbol”.

Tornar a dalt