fcb.portal.reset.password

El vicepresident Quart i responsable de l’Àrea de Màrqueting i Comunicació, Manel Arroyo, ha explicat en una entrevista al programa Hora B de Barça TV l’acord de l’extensió de patrocini entre el FC Barcelona i Qatar Airways. Un acord que tindrà una durada d’un any, concretament, fins al 30 de juny de 2017: “El Barça mereix un acord de patrocini que tots tenim clara la seva fita i ens van aconsellar que el millor era estendre el mateix contracte per continuar treballant de la mateixa manera que ho hem fet fins ara, professionalment i amb rigor. Hi haurà algú que no ho entendrà, però nosaltres hem triat que el millor per al Club en aquests moments és pensar a llarg termini”.

Arroyo ha explicat una de les raons d’aquesta pròrroga amb Qatar Airways: “Un contracte d’aquestes característiques no només t’aporta diners, sinó que també l’associació amb una companyia que t’ajudi a expandir el missatge i la imatge del Barça i entenem que amb Qatar ho hem aconseguit”. ”Hem de ser ambiciosos com ho és el nostre primer equip i hem d’acompanyar-ho amb èxits d’expansió del nostre missatge, amb aquesta admiració que tenim arreu del món i hem d’associar-nos amb la marca que entenguem, en cada moment, que no només ens aporta un contracte de patrocini des d’un punt de vista econòmic immillorable, sinó que també d’imatge i expansió del missatge del nostre Club”.

El responsable de l’Àrea de Màrqueting i Comunicació ha reconegut que “Qatar ha estat un excel·lent aliat”, ja que quan la Junta Directiva va arribar el 2010 “els diners de Qatar eren necessaris i això ens ha ajudat a créixer i consolidar la nostra economia”. Arroyo ha expressat que Qatar té “un interès màxim de continuar amb el Barça, però com bé saben, nosaltres tenim l’obligació d’estar al mercat escoltant altres opcions”.

Arroyo ha admès que “en el moment que algú accepta aquest format de contracte, demostra plena confiança amb l’equip que estan negociant, que se senten ben tractats i volen continuar” i ha afegit que “aquesta pròrroga de contracte parla per si mateixa de la relació que tenim amb Qatar”. El vicepresident quart ha recordat que “la ratificació de l’acord s’haurà de ratificar en l’assemblea per els socis compromissaris que són el màxim òrgan del nostre Club”.

Finalment, Arroyo ha explicat que la pròxima producció de samarretes ja inclouran el logotip de Qatar Airways i en els propers dies, especialment la FCBotiga de l’estadi, es podrà estampar el nou logotip. 

Tornar a dalt