fcb.portal.reset.password

La visita institucional del FC Barcelona a la Xina ha obtingut una repercussió mediàtica notòria. Amb la signatura de l’acord amb Mission Hills Group com a acte destacat, l’activitat dels representants blaugrana, encapçalada pel president Josep Maria Bartomeu, l’ambaixador Ronaldinho i el CEO del Club, Òscar Grau, ha acaparat l'interès no només dels mitjans de comunicació de la Xina i de Hong Kong, sinó també de països com els Estats Units, Anglaterra, l’Índia, Singapur, Malàisia, Taiwan, Corea, Austràlia, el Japó i Tailàndia. 

La notícia ha estat reproduïda a més de 270 diaris, cadenes de televisió i ràdio, i pàgines web. Mitjans d’abast global com ESPN, Bloomberg TV, Reuters, AFP i el New York Times; de la Xina com Xinhuanet, People Daily, Tencent Sport, SinaSports i China Daily, i d’altres propis de Hong Kong com TVB, Now TV, Apple Daily, Oriental Daily News i SCMP; d’Anglaterra com el Daily Mail; o de Singapur com Channel News Asia i Business Time, entre molts altres, han destacat la presència blaugrana al país asiàtic. En total, la informació ha impactat aproximadament en més de 16 milions d’usuaris.

Els moments d’aquest viatge institucional que més han destacat els mitjans han estat dos en concret: per una banda, l’instant en què Ronaldinho va participar en uns partidets de tres contra tres d’una representació de nens i nenes que formaran part de la futura FCBEscola de Hainan, la primera gestionada totalment pel Club; per l’altra, la fotografia oficial de la signatura de l’acord entre el FC Barcelona i Mission Hills Group, certificat pels seus respectius presidents, Josep Maria Bartomeu i Ken Chu. 

Entrevistes amb mitjans de referència

Amb motiu d’aquest viatge, Josep Maria Bartomeu va ser entrevistat per mitjans de referència a la Xina. Així, el president blaugrana va fer dues entrevistes personalitzades amb la cadena CCTV, la televisió més important de la Xina, i amb l’agència de notícies Xinhua. Ja a Hong Kong, i a l’oficina que el FC Barcelona té en aquesta ciutat, el president blaugrana va ser entrevistat  per dos mitjans de referència en l’àmbit econòmic, el Financial Times i Bloomberg. Amb aquests mitjans va tractar, entre altres temes, el Pla Estratègic del Club, l’estratègia comercial a l’Àsia, l’aproximació als aficionats culers, la importància de l’acord amb Mission Hills i la creació de la primera FCBEscola gestionada completament pel Club.

Tornar a dalt