El FC Barcelona, el primer club esportiu que supera els 3 milions de subscriptors a YouTube

El FC Barcelona, el primer club esportiu que supera els 3 milions de subscriptors a YouTube

Els Estats Units, el Brasil, Mèxic i Espanya són, per aquest ordre, els països amb més seguidors blaugrana en aquesta plataforma

El FC Barcelona és el primer club esportiu del món que supera la xifra de 3 milions de subscriptors al seu canal de YouTube. El Barça se situa per davant de grans competicions esportives (NFL, Olympics, LaLiga i Bundesliga), amb l’única excepció de l’NBA, i també per damunt dels principals equips de futbol de tot el món.

El FC Barcelona va ser pioner en l’entrada a YouTube, ara fa més d’11 anys, i des d’aleshores sempre ha estat un referent en aquesta plataforma de vídeo, on ha crescut espectacularment en l’últim any. Més de 670.000 subscriptors s’han sumat als continguts blaugrana en aquest canal en els últims 365 dies, en els quals s’acumulen 420 milions d’hores de consum de vídeos. La setmana de la històrica remuntada contra el PSG (6-1) es van multiplicar per sis els nous seguidors (69.000 en set dies) i es va publicar el contingut més vist de tot l’any, amb la celebració dels jugadors a peu de gespa després del gol de Sergi Roberto.

Combinació exitosa

Entre els principals clubs de futbol amb presència a YouTube, el Barça manté una diferència força àmplia respecte dels seus perseguidors: el Reial Madrid (2.369.459), el Manchester City (892.573), el Bayern de Munic (694.450), l’Arsenal (627.723) i el Chelsea (627.674). L’aposta combinada per l’entreteniment, la diversió, el planter, les llegendes i els continguts regulars és una de les claus que expliquen l’èxit del Barça a la principal plataforma de vídeo del món. En aquest sentit, el contingut de la sèrie ‘Barça & Emojis’, que acumula més de 6,5 milions de visualitzacions, és l’exemple més clar d’aquesta combinació exitosa, reforçada també amb el contingut del vídeo en 360º i en directe.

La xifra de 3 milions de subscriptors reforça, un cop més, el lideratge digital del Barça. En aquest 2017, el Club ha superat també barreres històriques a d’altres plataformes digitals líders, com en el cas de Facebook, on va enfilar-se per sobre dels 100 milions, o a Instagram, on el FC Barcelona va ser la primera entitat a sobrepassar els 50 milions.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut