fcb.portal.reset.password

El FC Barcelona diu definitivament adéu a un 2016 ple d’èxits. A més de l’àmbit esportiu, el Club ha assolit diversos grans objectius durant els últims 12 mesos. Uns èxits detallats en aquest documental produït per Barça TV. En el vídeo es repassa l’activitat institucional del FC Barcelona durant l’any. Un 2016 ple d’imatges potents i clau en el desenvolupament del Pla Estratègic. En els últims mesos, el Club ha convertit en realitat alguns dels seus grans projectes, ha signat contractes rècord de patrocini amb Nike i Rakuten i manté una situació econòmica sòlida per afrontar el gran repte de la institució per als propers anys: l’Espai Barça.

Durant el 2016 hem conegut els projectes guanyadors per al Nou Camp Nou i el Nou Palau Blaugrana, i el Club ha tirat endavant l’Espai d’Animació a l’Estadi, així com un programa propi de desplaçaments per als seus socis. Un Barça encara més solidari, amb la renovació de l’aliança amb Unicef, que ha complert 10 anys recentment. A més, el Club i la Fundació FCB han refermat el seu compromís amb els nens més vulnerables.

L’any 2016, en gran mesura, quedarà marcat per l’arribada al mercat nord-americà amb l’obertura de la nova oficina del FC Barcelona a Nova York. La inauguració va culminar amb una imatge icònica: l’Empire State Building il·luminat amb els colors del Barça. A més, en aquest any que ara acaba el Club ha refermat també la seva aposta per les seccions amateurs, pel futbol femení i per la innovació.

Tornar a dalt