fcb.portal.reset.password

Xavier Asensi, Managing Director del FC Barcelona Àsia Pacific, i Patrice Bula, vicepresident executiu de Nestlé, en la presentació de l’acord de patrocini a Singapur

El FC Barcelona i NESTLÉ MILO van arribar al mes de novembre passat a un acord per desenvolupar una gamma d'actius especials basats en un valor fonamental per a ambdues entitats: el treball en equip. Mitjançant els programes MILO per a l’esport base i amb l’objectiu d’encoratjar uns 22,5 milions de nens per mantenir-se actius d’una manera divertida i saludable, es pretén inculcar l’estil propi de joc del FC Barcelona en les activitats que totes dues entitats duran a terme de manera conjunta.

Incorporar el sistema de formació del FCB i la tecnologia més actualitzada

NESTLÉ MILO farà servir tota la metodologia comprovada del FC Barcelona per a la formació del futbol base i l'incorporarà en una pilota intel·ligent, la Tiki-Taka Ball, que permetrà als entrenadors del futbol base recollir, controlar i analitzar les dades del rendiment dels participants en els seus programes amb l'esperança de poder millorar el rendiment dels nens. Les dues parts estan convençudes que la combinació perfecta d'una metodologia de formació base que s'empra des de fa dècades amb la tecnologia d'avantguarda aportarà una experiència real i divertida als nens que s'estendrà per tot el planeta.

Abidal i alumnes de l’FCBEscola, protagonistes de l’acte

Éric Abidal i els jugadors de l'FCB Escola de Singapur han gaudit d'una sessió d'entrenament abans de l'esdeveniment. Després han disputat un partit de 3 contra 3 al camp durant la presentació oficial davant tot el públic present. Aquest tipus d'acords tenen com a objectiu fomentar un estil de vida actiu i saludable en les futures generacions.

L'àmbit d'activació serà mundial, amb un enfocament en els països de l’Àsia-Pacífic; s'espera que arribi a més de 22 milions de nens en programes MILO de futbol base, juntament amb altres actius en el futur.

Sobre NESTLÉ MILO

MILO® és una beguda alimentària fabricada amb els beneficis naturals del malt, la llet i el cacau. Es va llançar primer a Austràlia el 1934, i actualment ja està disponible en més de 40 països de tot el món. MILO és el líder mundial del mercat de begudes de xocolata maltejat en pols i se serveix més de 36,3 milions de vegades al dia (porcions fortificades).

MILO® conté ACTIVGO, una combinació de PROTOMALT®, vitamines i minerals, que proporcionen energia nutritiva als nens.

MILO® té una història de més de 50 anys amb els programes de formació esportiva de MILO, mitjançant els quals fomenta un estil de vida saludable i actiu entre els nens amb la creença que l'esport ensenya valors positius com la perseverança, el treball en equip i el coratge per posar les bases per al desenvolupament del nen. Cada any, més de 22 milions de nens participen en els programes MILO per al foment de l'esport base.

Declaracions de Xavier Asensi, Managing Director del FC Barcelona Àsia-Pacífic:

"El treball en equip és la clau de la nostra col·laboració, i el FC Barcelona i Nestlé MILO juguen en el mateix equip. Els nostres valors complementen els de Nestlé MILO i mitjançant els diferents programes i activitats dels propers quatre anys volem educar els nens en els beneficis d'un estil de vida saludable i la importància de l'exercici i l'activitat física com a part del seu creixement. Com MILO, creiem que, mitjançant l'esport, els nens obtindran les eines necessàries i els valors essencials per iniciar les seves vides de la millor manera possible i preparar-se bé per a les seves vides com a adults."

Declaracions de Patrice Bula, vicepresident executiu de Nestlé SA:

"Com a fabricant d'aliments més gran del món, Nestlé està compromès per marcar una diferència en les vides dels nens a tot el món. Educant els joves en la importància de l'esport i de l'activitat física com a part integral d'una vida saludable, permetrem construir un futur millor per a la pròxima generació. La participació en les activitats esportives i d'equip és una manera excel·lent perquè els joves aprenguin els valors de la justícia, l'esforç, el respecte i la confiança. Amb l'objectiu de construir sobre la base d'aquests valors compartits, estem encantats de col·laborar amb el FC Barcelona i desenvolupar una sèrie de programes esportius amb la nostra famosa marca MILO, dissenyat per encoratjar més joves a practicar l'esport i gaudir d'una dieta equilibrada. Amb aquesta col·laboració, volem marcar una diferència en les vides de milions de nens a tot el món".

Tornar a dalt