fcb.portal.reset.password

Toni Freixa, durant l'explicació de les seves propostes / CANDIDATURA FREIXA

El candidat Toni Freixa i el seu equip han explicat aquest migdia les seves propostes d’animació a l’Estadi i de desplaçaments, totes dues relacionades amb l’Àrea Social del Club. La idea de Freixa és importar el model d'animació d’altres clubs europeus, amb càntics preparats i estudiats, i aconseguir coordinar tots els grups d'animació del Club, repartits per tot el Camp Nou, per fer més gran el suport als jugadors, tant en la prèvia com durant el partit. A més, volen crear una agència de viatges pròpia per afavorir els desplaçaments del soci. 

Els principals encarregats d’exposar els temes han estat Marcos Jover i Eduard Fossas, membres de la candidatura de Toni Freixa, que han assegurat que l’animació del Camp Nou “ha de millorar”. Per això han proposat un projecte “imaginatiu i ambiciós, però sense moviment d’abonats”.

Així doncs, aquestes són algunes de les propostes que fa la candidatura de Toni Freixa:

L'animació

“Potenciarem l’animació amb una creació progressiva de focus d'animació per l’Estadi coordinada pel Club”.

“Farem concursos digitals de nous càntics amb la participació de tots els grups d'animació, com ho fan els Dracs al Palau”.

“Reforçarem el Gol Sud i omplirem el Gol Nord, perquè no entenem que estigui buit”.

“Mobilitzarem un coordinador per a cada grup d'animació, amb l’objectiu que siguin els incitadors dels càntics i estiguin en contacte amb regidors del Club”.

“Projectarem al videomarcador les lletres dels càntics per tal d’ajudar el soci a saber-se'ls”.

“Volem que la gent vagi abans al Camp Nou. Ho promourem amb un disseny de banderes i desfilada abans dels partits”.

Renovarem els mosaics. Han d’evolucionar amb el 3-D. També farem un concurs de disseny de ‘tifos’”.

Els desplaçaments

“Exportarem l'animació als desplaçaments, perquè volem fer comunió entre afició i equip”.

“Crearem una agència de viatges pròpia i no subcontractada. Millorarem la logística i l’aportació del personal, ja que és primordial que la gent se senti atesa i escoltada. Volem que el Club s'impliqui de ple en aquest tema”.

“Preus assequibles i competitius. Amb l'agència de viatges tenim clar que el Barça no guanyarà diners, però el soci se'n beneficiarà”.


Eleccions 2015: Toni Freixa (09/07/2015) per fcbarcelona
Tornar a dalt