fcb.portal.reset.password

 

Els jugadors del primer equip del FC Barcelona són els nous protagonistes, en forma de dibuixos animats, de la nova campanya de Beko, patrocinador Premium del Club i marca líder d’electrodomèstics. La campanya, que duu per nom Official Partner of Play, compta amb les versions animades, personalitzades i molt divertides de jugadors com Leo Messi, Luis Suárez, Gerard Piqué, Arda Turan, Marc-André ter Stegen, Andrés Iniesta i també Ivan Rakitic.

Les versions en dibuixos animats dels jugadors del primer equip de futbol del Barça es podran veure en publicitat, a les botigues d’electrodomèstics, a l'Estadi, en temps real a través de les xarxes socials durant el partit de Lliga d’aquest dissabte al Camp Nou davant del Reial Madrid, en canals digitals i també en mitjans de comunicació al llarg dels propers mesos.

Official Partner of Play és una de les campanyes derivades de la nova plataforma global que va donar a conèixer Beko aquest dimecres i que vol situar la marca com a Patrocinador Oficial del teu dia a dia, i que arribaran a més de 30 països d’arreu del món al llarg d’aquest 2016. D’aquesta manera, i mitjançant la campanya Patrocinador Oficial del teu dia a dia, Beko vol consolidar-se com la marca d’electrodomèstics que dóna suport a les necessitats de gent real en el dia a dia.

"El Barça té una tradició de jugar amb un somriure"

El director comercial del Barça, Francesco Calvo, ha assegurat que "estem encantats de treballar amb els nostres partners de Beko en la posada en marxa d’aquesta nova campanya, perquè activacions com aquesta ens ajuden a connectar amb els nostres seguidors arreu del món". "El Barça té una tradició de jugar amb un somriure, amb un estil divertit de futbol d'atac i guanyant partits amb moments d'habilitat sublim, així que pensem que aquesta nova campanya de Beko és molt encertada per al Club", ha assegurat. Per una altra banda, el CMO de Beko Global, Tülin Karabük, ha comentat que "de la mateixa manera que el FC Barcelona personifica l'esperit del joc i la llibertat, la campanya Official Partner of Play és el missatge perfecte perquè comuniquem els nostres valors a milions d'aficionats de tot el món"."Volem posar un somriure a les cares i unir-nos a elles en l'esport que estimen”, ha sentenciat

Tornar a dalt