fcb.portal.reset.password

Manel Arroyo s'ha trobat amb mitjans japonesos / GERMÁN PARGA - FCB

L’activitat institucional del Club aquests dies a Tòquio amb motiu del Mundial de Clubs està sent molt intensa. L’expansió global de la marca Barça, tant a nivell social com comercial, és un dels principals reptes de la gestió actual de l’Entitat. Es succeeixen els actes, reunions, trobades i negociacions. Els més visibles han estat la reunió amb Bill Gates, per l’aliança mundial entre la Fundació FC Barcelona i la Bill & Melinda Gates Foundation, i la visita a l'FCB Escola de Katsushika.

Abans d’atendre unes entrevistes amb mitjans de comunicació japonesos, entre ells el diari econòmic Nikkei, Manel Arroyo, vicepresident de màrqueting i comunicació, ha destacat la importància de la presència activa en els territoris en l’estratègia de globalització del Club: ”Davant la dimensió actual del Barça, dels seus resultats esportius i de l’admiració que desperta, i davant del fet que el futbol és l’únic esport global transversal, i del seu creixement a territoris com Àsia o Estats Units, és evident que el Barça ha de ser en aquests territoris, ha de crear arrels”.

Aquesta presència activa es concreta amb les oficines comercial i l’impuls a les FCB Escoles. “Des d’un punt de vista de màrqueting i comercial, estem als territoris amb les nostres oficines comercials, com la que tenim a Hong Kong, la que obrirem en properes setmanes a Nova York,i les que volem establir arreu del món; i a través de les FCB Escoles a tot el món, com la de Fukuoka i la que vam visitar aquesta setmana a Katsushika, una experiència única i inoblidable”.Volem difondre la nostra singularitat, els missatge dels valors pels quals el Barça és admirat arreu del món

Quant als objectius d’aquesta gestió, Manel Arroyo apunta la generació de nous recursos i la difusió dels valors del Club arreu del món: “El primer objectiu de la nostra acció és consolidar la prestació esportiva del Club, és a dir, aconseguir millors recursos per mantenir la nostra competitivitat esportiva, així com per a tots els projectes que tenim en marxa, com l’Espai Barça. També és obvi que volem difondre la nostra singularitat, els missatge dels valors pels quals el Barça és admirat arreu del món".

Arroyo valora positivament la implantació d’aquesta estratègia i els seus primers resultats: “La percepció del Barça en el mercat asiàtic és òptima. L’acció comercial i de màrqueting al territori asiàtic està tenint una fantàstica resposta, fet que ens anima a treballar més en la línia de presència als territoris”. “La tasca de l’oficina comercial a Hong Kong ja està donant els seus fruits, i hores d’ara ja tenim catorze patrocinadors a l’Àsia, amb dos acords recents amb bancs: un, a Vietnam, i un altre, a Indonèsia, que es presenten aquests dies coincidint amb el Mundial de Clubs. A més tenim una dotzena de projectes, amb processos de negociació engegats".En els propers mesos i anys veurem nous i grans fruits

Alguns exemples dels acords regionals al territori asiàtic, són les aliances amb Oppo, una de les gran companyies de fabricació de telefonia mòbil a la Xina; amb la cervesa Chang, soci del Club a Tailàndia i a d’altres deu països del sud-est asiàtic; amb Apamanshop, cadena d’agències de propietat immobiliària al Japó; amb Toshiba, partner oficial en el camp dels serveis mèdics, o l’acord global amb la multinacional japonesa Panasonic, entre d’altres.

Per acabar, Manel Arroyo es mostra optimista de cara al futur: “En els propers mesos i anys veurem nous i grans fruits d’aquest treball de presència activa als territoris que ajudaran a difondre el missatge que el futbol i l’esport aporten per crear persones i esportistes i a l’hora a difondre la nostra marca al món”.


Manel Arroyo: “El Barça ha de ser als... by fcbarcelona
Tornar a dalt