fcb.portal.reset.password

El Museu ha rebut 1,6 milions de visitants aquesta temporada / FCB

El Camp Nou Experience viu en aquests mesos d’estiu el període de màxima activitat. Durant aquest mes de juny han passat pel Museu 176.948 visitants, i això representa un increment del 23% respecte a l’any anterior. Aquesta xifra permet tancar la temporada 2014/15 amb un total de 1.628.418 visitants, fet que suposa un 8% més que la temporada passada i consolida el Museu del Barça com el més visitat de Catalunya.

A més, el Camp Nou Experience s’ha convertit en un gran actiu econòmic per al Club i aquesta temporada ha batut un rècord amb 26.790.527 euros de facturació neta, que suposa un 9% més respecte a la temporada anterior.

A principis de juny es va estrenar un espai dedicat al segon triplet de la història al Museu que ha tingut una gran acollida. L’espai del triplet és la darrera novetat que s’ha incorporat al Museu i una de les grans atraccions de la campanya d’estiu. En aquesta zona es poden veure les tres copes aconseguides (Copa del Rei, Lliga i Champions) la temporada 2014/15 que acaba de finalitzar, així com la samarreta personalitzada que Xavi va lluir a l’últim partit de Lliga al Camp Nou i la pilota de la final de la Copa del Rei.

El Museu ha celebrat durant aquest any el seu 30è aniversari, que es va iniciar el 27 de setembre amb la samarreta commemorativa que els jugadors van lluir en el partit Barça-Granada de Lliga. Durant aquest temps, s’han celebrat diversos actes, com la inauguració de l’Espai Suñol a la primera planta del Museu o l’homenatge a Luis Suárez i el lliurament de la seva Pilota d’Or del 1960.

Campanya i concurs a Instagram

El Club continua treballant per situar el Camp Nou Experience com un lloc de pas obligat per als turistes que visiten la ciutat de Barcelona, i a partir d’aquest juliol ha iniciat una campanya amb l’eslògan ‘Travel to the heart of Barcelona’ per incentivar les visites al Museu. El Barça ofereix als visitants que coneguin la trajectòria del Club que aquesta temporada ha tornat a fer història i els convida que comparteixin la seva experiència arreu del món a través de les xarxes socials. Per aquest motiu, el Barça promou la campanya a través d’un concurs de fotos premiant l’originalitat.

Tots els visitants del Camp Nou Experience que es facin una fotografia imitant els seus ídols i la pengin a Instagram amb l’etiqueta #CAMPNOUEXPERIENCE podran guanyar una samarreta del FC Barcelona. El concurs de fotografies al Camp Nou Experience premiarà cada mes (durant tot l’any) la fotografia que hagi obtingut més “m’agrada” a Instagram. La recompensa serà una samarreta del primer equip del FC Barcelona.


Camp Nou Experience. Viatja al cor de Barcelona by fcbarcelona

Compra d'entrades

La compra d’entrades és molt senzilla i es pot fer còmodament des de www.fcbarcelona.cat a través de qualsevol dispositiu mòbil per tal de no fer cues durant els mesos de més afluència al Camp Nou Experience. També es poden adquirir a les taquilles del recinte del Camp Nou o bé a les oficines de turisme que es poden trobar a la ciutat de Barcelona, entre les quals destaquen (Plaça Catalunya Subsòl, Plaça Colom Subsòl – Port Barcelona, Sagrada Família i Plaça Espanya).

Tornar a dalt