El FC Barcelona expressa el seu desacord més absolut amb l’anunci de prohibir l’exhibició de banderes estelades a la final de la Copa del Rei, que es jugarà el pròxim diumenge, i que ha estat comunicat avui per la delegada del govern espanyol a la Comunitat de Madrid.

El FC Barcelona considera que aquesta decisió és un atemptat a la llibertat d’expressió, un dret fonamental de tot individu a expressar idees i opinions lliurement i sense censura, reconegut a la Declaració Universal dels Drets Humans.

El FC Barcelona ha defensat i continuarà defensant la llibertat d’expressió dels seus socis i aficionats, que han demostrat sempre un alt nivell de civisme i respecte.

El FC Barcelona fa una crida al sentit de la responsabilitat i exigeix a la delegada del govern que col·labori en la creació del bon clima que ha de presidir la celebració de la final de la Copa del Rei. També li reclama que respecti l’honorabilitat i que no provoqui incomoditats a les institucions implicades en aquesta final.

El FC Barcelona, en desacord amb la prohibició... por fcbarcelona