Comunicat oficial del FC Barcelona

La Junta Directiva ha decidit aprovar l’acord de conformitat que li han presentat els Serveis Jurídics de l’Entitat amb referència a la causa penal per la contractació de Neymar Jr

La Junta Directiva, reunida avui en sessió ordinària a les oficines del Club, ha decidit aprovar l’acord de conformitat que li han presentat els Serveis Jurídics de l’Entitat amb referència a la causa penal seguida a l’Audiència Provincial de Barcelona per la contractació del jugador Neymar Jr.

L’acord implica el reconeixement per part del Club d’un error en la planificació de la fiscalitat del fitxatge del jugador, en els exercicis del 2011 i el 2013, quan no es van retenir correctament els pagaments derivats de la seva incorporació. D’altra banda, el Club queda exonerat de les responsabilitats per l’exercici 2014, també objecte del procediment penal.

La Junta considera un exercici de responsabilitat aprovar aquest acord que posa punt i final a una situació d’incertesa legal, que hauria pogut afectar la viabilitat del projecte esportiu, econòmic i patrimonial del Club en els pròxims anys.

Davant la transcendència d’aquesta decisió, la Junta ha decidit sotmetre la seva gestió a referendament de la propera Assemblea de Compromissaris.

Altres acords

Així mateix, la Junta ha aprovat diversos contractes de serveis auxiliars del Club per a les dues pròximes temporades, en concepte de seguretat, control d’accessos i aplegapilotes, entre d’altres.

Finalment s’ha aprovat l’alta d’una nova FCB Escola a Ottawa, al Canadà, la quarta que s’impulsa en aquest país, i que entrarà en funcionament el proper mes d’octubre.