El FC Barcelona considera injusta i inacceptable la proposta de sanció de 6.000 euros dictada aquesta tarda per la Comissió Antiviolència per una presumpta inacció davant d’una reivindicació política, amb motiu de la darrera final de la Copa del Rei disputada al Camp Nou.

El FC Barcelona rebutja obertament i contundentment la decisió d’Antiviolència i anuncia que posarà en marxa els procediments jurídics oportuns per tal d’anul·lar aquesta proposta de sanció.

Una vegada més el FC Barcelona recorda que defensarà la llibertat d’expressió dels seus socis i aficionats i que els fets succeïts al Camp Nou van ser el reflex d’un sentiment, ni organitzat ni canalitzat per l’Entitat, però que el Club respecta totalment, tal com ja va expressar en les al·legacions presentades.

Quant a la proposta de sanció de 60.000 euros per un presumpte incompliment de les obligacions exigibles de seguretat, el Club també presentarà les al·legacions pertinents.