La Junta Directiva al Monestir de Poblet / GERMÁN PARGA- FCB

La Junta Directiva s’ha reunit avui en sessió ordinària al Monestir de Poblet, on ha estat rebuda pel pare abat, Octavi Vilà, pel prior Lluc Torcal i per l’alcalde de Vimbodí, Joan Güell.

Durant la jornada, la Junta ha visitat el Monestir i l’Arxiu Tarradellas i ha pogut conèixer de primera mà el programa Cosmos Poblet, que pretén obrir el Monestir al món, preservant el patrimoni, donant a conèixer la seva història i fent d’aquest espai un lloc on la tradició, la innovació, la sostenibilitat, la protecció del medi natural i els valors encaixin formant una unitat entre les dimensions espiritual, cultural, social i ambiental de la vida. El FC Barcelona, conscient del paper que juga a l’imaginari del país més enllà de la seva condició d’entitat esportiva, fa costat a Poblet i a aquest projecte en la mesura que comparteix els valors que s’hi expressen.

D’altra banda, la Junta ha volgut expressar la seva satisfacció per la renovació de l’acord amb l’Unicef fins a l’any 2020, concretat la setmana passada amb un increment de l’aportació anual del Club fins als dos milions d’euros. Amb aquesta renovació les dues organitzacions refermen el seu compromís per treballar a favor dels drets dels infants arreu del món. La Junta ha volgut agrair públicament al director executiu de l’Unicef, Anthony Lake, la lloança del model del FC Barcelona que va fer recentment en una intervenció davant les Nacions Unides

En aquesta línia, la Junta ha aprovat la creació d’un espai dedicat a la Fundació FC Barcelona al Museu del Club. Aquest espai tindrà 270 metres quadrats de superfície, i s’ubicarà a la coberta d’un dels edificis del Bulevard del Camp Nou, al costat del Museu. Tindrà com a eix vertebrador la difusió dels valors del Barça entre els nens i l’exposició pública dels programes i les activitats que desenvolupa la Fundació. També s’hi programaran activitats de caire interactiu i vivencial a través del joc. Es preveu que entri en funcionament aquest pròxim estiu.

D’altra banda, la Junta ha aprovat l’assignació de 209 abonaments del Camp Nou, la totalitat de les baixes administratives, que es posaran a disposició dels socis inscrits a la llista d’espera. Per cinquè any consecutiu s’assignen abonaments a aquesta llista d’espera, i ja sumen un total de 1.926 des de la temporada 2011/12.

El Club convocarà els socis inscrits, per estricte ordre d’antiguitat a la llista d’espera, a través de carta certificada i correu electrònic. Les convocatòries presencials per escollir abonaments s’iniciaran el 7 d’abril i finalitzaran el dia 22. Els abonaments seran vàlids per a la temporada vinent, la 2016/17. Els socis que no s'hi presentin o que renunciïn a les localitats proposades causaran baixa a la llista d’espera. I un cop es completi el procés s’actualitzarà la nova numeració de la llista d’espera i els socis podran consultar la seva posició al web del Club.

Així mateix, la Junta ha aprovat el contracte de lloguer de la nova oficina que el FC Barcelona tindrà a la ciutat de Nova York, que estarà situada a l’illa de Manhattan, i que s’obrirà les pròximes setmanes.

Finalment, la Junta ha volgut felicitar l’equip d’hoquei patins, que aquest cap de setmana s’ha proclamat campió de la Copa del Rei a Reus, la 20a del seu palmarès.

Reunió de la Junta Directiva a Poblet by fcbarcelona

Acords Junta Directiva FC Barcelona [CAT] por fcbarcelona