fcb.portal.reset.password

Suárez, Neymar Jr i Messi / FCB

Coincidint amb el primer partit de Lliga al Camp Nou, que es disputarà dissabte, dia 29, contra el Màlaga (20.30 hores), el FC Barcelona estrena aquest dimecres una nova edició de la campanya #Johiera per afavorir l’assistència a l’Estadi i la venda d’entrades de la nova temporada.

La nova campanya enllaça amb la que es va fer el curs passat amb aquest concepte (#Johiera, #Yoestuveahí, #Iwasthere), i que va ser un gran èxit. En aquesta nova edició de la campanya es convida els socis i aficionats a assistir a l’Estadi en les diferents competicions i a compartir una experiència única que difícilment s’oblida.

Durant la temporada 2014/15, que serà recordada pel segon triplet de la història del Club, més de dos milions de persones (en concret, 2.140.844) van poder dir ‘#Johiera’ en algun dels partits de Lliga, Champions i Copa del Rei que es van disputar a l’Estadi, amb una mitjana per partit de 73.822 espectadors. El total d’assistència va suposar un increment del 4% respecte de la temporada 2013/14, mentre que la mitjana d’assistència per partit va millorar en un 8% respecte d’aquell curs.

Aquesta temporada 2015/16 la il·lusió s’ha renovat, i també les ganes dels aficionats de continuar vivint els grans moments esportius de l’equip. L’assistència a l’Estadi durant els dos partits disputats durant la pretemporada ha estat molt alta. Al trofeu Joan Gamper davant la Roma hi van assistir 94.422 persones, mentre que l’assistència al partit de tornada de la Supercopa davant l’Athletic de Bilbao va ser de 88.834 persones.

Compatir l’experiència a les xarxes socials

La iniciativa també va servir per potenciar que els assistents al Camp Nou compartissin els moments viscuts durant la seva visita a l’Estadi i captats en forma de fotografies o vídeos amb els ‘hashtags’ #Johiera, #Yoestuveahí i #Iwasthere. Les xarxes socials van potenciar la viralització de l’experiència, coincidint amb la temporada històrica del triplet i els rècords golejadors del trident.

El FC Barcelona disposa dels canals de venda per tal que aquells que ho desitgin puguin comprar la seva entrada fàcilment. Aquests canals són la web del Club (www.fcbarcelona.cat), les taquilles del Camp Nou, els punts d’informació turística de Barcelona i les botigues oficials repartides per Barcelona i per l’aeroport del Prat.


#JoHiEra FC Barcelona- Màlaga por fcbarcelona
Tornar a dalt