fcb.portal.reset.password

Arroyo, Hatem Dowidar i Bartomeu, a l’estand d’Etisalat al MWC / GERMÁN PARGA-FCB

Arroyo, Sky Li i Bartomeu, a l’estand d’OPPO al MWC.

Josep Maria Bartomeu ha visitat aquest dimecres els estands que dos dels patrocinadors del FC Barcelona, Etisalat i OPPO, tenen al Mobile World Congress de Barcelona (MWC). Ambdues empreses tenen una presència destacada al que està considerat un dels més grans esdeveniments per a la indústria de les telecomunicacions que té la seu a Barcelona.

La visita al MWC de Bartomeu, que ha estat acompanyat del vicepresident, Àrea de Màrqueting i Comunicació, Manel Arroyo, i el director comercial Francesco Calvo, ha començat a l’estand d’Etisalat, on s’ha reunit amb el seu equip directiu, encapçalat per Hatem Dowidar, cap d’Operacions de l’empresa de telecomunicacions, en una trobada on s’ha valorat positivament el vincle entre les dues entitats.

Seguidament, el president blaugrana s’ha dirigit a l’estand d’OPPO, on ha tingut lloc una trobada amb Sky Li, vicepresident de l’empresa xinesa, a qui acompanyaven altres directius de la companyia. Durant la visita la delegació del FC Barcelona ha conegut de primera mà les últimes novetats tecnològiques que ha presentat la marca de ‘smartphones’.

El FC Barcelona i Etisalat col·laboren des de l’any 2009. Un acord, aquest, que s’ha anat renovant i que actualment té una vigència fins al 30 de juny del 2017, i que converteix la companyia instal·lada a la Unió dels Emirats Àrabs (UEA) en Premium Regional PartnerUnió als Emirats Àrabs Units, Aràbia Saudita, Egipte, Nigèria i el Marroc.

D’altra banda, l’acord signat entre el FC Barcelona i la marca global de ‘smartphones’ OPPO al maig del 2015 i que té una vigència de tres anys, converteix a l’empresa en Patrocinador Oficial del Club. OPPO distribueix dispositius mòbils a més de 20 països com la Xina, Austràlia, Mèxic i territoris com l’Àsia Sud-oriental, l’Àsia Meridional, l’Orient Mitjà i l’Àfrica, i té previst un ambiciós pla d’expansió.

Declaracions de Manel Arroyo, vicepresident, Àrea de Màrqueting i Comunicació, del FC Barcelona:

“Primer ens hem de felicitar de tenir aquesta activitat, el Mobile World Congress a Barcelona. En el marc d’aquesta activitat ens hem trobat amb dos dels nostres patrocinadors, Etisalat i Oppo, amb els quals estem construint la imatge del nostre Club arreu del món. Oppo i Etisalat estan utilitzant la marca Barça per créixer i per fer-se veure en aquests mercats, i aquest és el camí que hem de seguir i que ha de donar molts fruits al nostre Club”.


El FC Barcelona visita a Etisalat i Oppo al... por fcbarcelona

Tornar a dalt