fcb.portal.reset.password

Xavier Asensi, Zulfiqar Mahar i Nicolas de la Giroday, durant l’acte de presentació de l’acord amb Ambi Pur

El FC Barcelona i Ambi Pur han arribat a un acord pel qual aquesta marca d’ambientadors es converteix en nou patrocinador regional del Club en sis països i territoris del Sud-est Asiàtic: Indonèsia, Malàisia, Filipines, Singapur, Tailàndia i Hong Kong. Aquest nou conveni de patrocini respon als bons resultats que la divisió asiàtica de la multinacional americana Procter&Gamble gaudeix des del 2013 quan es va associar per primera vegada al Club a través de la marca de xampú Head&Shoulders.

Aquest acord amb Ambi Pur té una vigència de dos anys amb la ferma voluntat i intenció per ambdues parts de poder-lo ampliar com es va fer recentment amb Head&Shoulders.

La presentació oficial ha tingut lloc aquest matí a Kuala Lumpur, Malàisia. Ha comptat amb l’assistència, per part del FC Barcelona, de Xavier Asensi, ‘Managing Director’ del Club a l’Àsia-Pacífic, i en representació d’Ambi Pur han acudit Nicolas de la Giroday, director general de Procter&Gamble a Malàisia i Singapur, i Zulfiqar Mahar, director global de la marca Ambi Pur.

Fruit d’aquest conveni, i entre altres actius, s’ha organitzat el concurs ‘Win A Trip To Barcelona Contest’, que ofereix la possibilitat als aficionats de guanyar articles exclusius de la marca Ambi Pur i, com a premi especial, es regala un viatge a Barcelona per visitar el Camp Nou i veure un partit en directe.

Amb aquest acord el Barça continua en la seva línia d’associar-se amb marques líders en mercats prioritaris amb una estratègia ben definida: la de crear patrocinis en diferents categories de producte i que tenen un abast determinat, des de l’àmbit regional fins al global. Això permet optimitzar el rendiment en cada categoria i alhora internacionalitzar el Barça, fent-lo present en diferents regions de tot el món.

Declaracions

Xavier Asensi, ‘Managing Director’ del FC Barcelona a l’Àsia-Pacífic:

“Seguint en la línia de buscar l’excel·lència en tots els àmbits, per al FC Barcelona és un honor poder-se associar a la marca líder del seu sector. Alhora estem també satisfets perquè aquest acord ens permet ampliar la nostra relació comercial amb una gran corporació com és Procter&Gamble. Les sinergies entre les seves marques líders en diferents sectors i territoris són interessants per al nostre club. Esperem que amb aquest nou conveni el FC Barcelona esdevindrà encara més proper als nostres aficionats a la regió”.

Declaracions de Zulfiqar Mahar, director d’Ambi Pur:

"Estem orgullosos que Ambi Pur hagi crescut fins a arribar a ser una de les marques més dignes de confiança del món. El nostre objectiu és facilitar aire fresc als nostres aficionats i esforçar-nos a portar aquesta experiència al màxim nombre de consumidors vinculant-nos amb ells a través de les seves passions”.

Tornar a dalt