fcb.portal.reset.password

Benedito ha presentat la proposta de patrocini a la seva seu electoral / TWITTER @AGUSTIBENEDITO

Agustí Benedito ha presentat aquest dimecres a la tarda la seva proposta de patrocini per a la samarreta del primer equip del FC Barcelona. El candidat a la presidència ha desvetllat que es tracta d’una marca de beguda energètica d’origen indi i que reportaria “entre 70 i 80 milions d’euros anuals per un període de tres temporades”. També ha explicat que el patrocini aniria destinat a la samarreta del primer equip, no a la de l’entrenament.

La importància dels debats

El candidat barcelonista ha passat aquest matí pel programa ‘Els Matins’ de TV3, on ha valorat el debat electoral d’ahir dimarts a la nit: “Els debats són molt importants. És l’oportunitat per al soci del Barça de veure el president que l’ha de representar”, ha assegurat un Benedito convençut d’anar “a guanyar les eleccions”. “Tenim la possibilitat de guanyar”, ha afegit.

També ha dit que és “una llàstima que les eleccions siguin dissabte i no diumenge” perquè, segons ell, “tindrem baixa participació”. Finalment, ha resumit que la seva candidatura representa “un Barça més popular, amb algunes excepcions”.


Eleccions 2015: Agustí Benedito (15/07/2015) by fcbarcelona

Tornar a dalt